當時分期, 簽左一D文件, 係受權AMWAY去做自動轉賬架! 而我, 當時只係有張買貨單keep係手!
到左今年9月, 我見到張bank statement 無啦啦比AMWAY收左我$100費用, 咁我就打電話去AMWAY查詢, 先發現呢$100係會員續約扣款!
我問AMWAY, 仲咩無啦啦要我續約, 仲可以係我張card到扣錢??? 條女答我, 係因為我當時簽左封受權信比佢地係credit card到過數喎! 我反問番條女, 我當時係做credit card 分期, 更係要簽受權啦, 我唔簽受權, 請問你地公司又點可以係我到過數呢??? 仲有, 我簽受權係做買機, 並不是受權比你地扣數做會員! 而且, 你扣我錢續約做會員, 你有冇問過我想唔想做會員先??? 你有冇寄信嚟話比我知會嚟緊會扣錢做會員 or 問下我續唔續約做會員吖??? 你地更梗係我戶口到扣我錢, 又唔問過我, 就迫我做你地會員? 你地公司冇嘢嘛??? 而且仲有, 我同你公司買嘢嗰年做會員就好正常啫? 我呢兩年都冇買過嘢, 仲咩要我仲係你公司做會員先????????????
AMWAY個STAFF答嚟答去, 都係答我, 係因為我簽左封受權信, 而封受權信係話我答應比佢公司做自動轉賬續約, 但係我又再三強調, 我本身以前冇係佢公司買嘢, 除左買左嗰部空氣清新機之外, 未來亦都冇諗住再買其他嘢or想買其他嘢, 試問, 我當時如果知道有封信係確認比佢公司自己轉賬續約會員, 我又點會無啦啦走去簽名確認先! 再者, comment sence會覺得, 買嘢嗰年就係會員, 唔買嘢就更係唔再係會員啦, 我相信, 唔去買嘢, 而繼續比錢去keep住做member嘅人應該唔會有囉!
BUT, AMWAY個STAFF 都係答我, 係因為我簽左封受權信!
好! 咁既然你公司係咁賤, 問都唔問人, 事前信都冇封信就"凹"聲唔出係credit card 扣左我$100, 咁我就唯有去消委會到投訴呢間公司! 因為, 如果每人係戶口到扣$100, 而d人係冇擦覺, 咁100個人, 間公司無啦啦就有$10,000收入, 咁1,000個人, 就無啦啦有$100,000收入! 嘩~ 間公司唔使做生意都發啦!
結果, 10月19日打左去消委會, 今日就收到AMWAY張票!
呢D咁賤格無良嘅公司, 真係唔公開嚟唱佢都唔得!
原來打去消委會真係有用架???
回覆刪除[版主回覆11/29/2012 11:55:48]對住呢D無良公司, 去買嘢一定要十足精神去MARK清楚所有嘢啦!
[林林回覆11/29/2012 10:10:13]你好犀利呀
[版主回覆11/28/2012 17:44:09]有架!!! 我已經係第三次成功嘅例子嚟! 因為我次次都MARK抵D嘢好DETAILS, 再者, 因為問題跟本唔係我嗰到!