2012年11月2日 星期五

好靚~

早兩日, 好朋友個老婆問我, 可唔可以幫佢試一個SAMEPLE, 做完之後, 就係FB到讚好佢個產品!

完本冇諗住有禮物收, 點不知跟埋D SAMPLE嚟, 居然有個BLUSH喎!


個BLUSH咁靚, 試問又點捨得用呢!

2 則留言:

  1. 個blush 真係好靚r
    [版主回覆11/05/2012 12:19:43]我攞左番嚟, 日日都攞出嚟摸下, 真係好鬼囉~!

    回覆刪除
  2. 好靚好靚呀~~~
    [版主回覆11/05/2012 12:19:12]係囉~ 真係唔捨得用架!

    回覆刪除