2012年11月18日 星期日

精彩的一天!

今日老公放假, 老公已經一早叫我諗定去邊到玩, 諗諗諗, 有兩個IDEA, 一就係去山頂, 二就係去流冰!

FINALLY我地去左流冰!



條友仔, 初初好唔掂, 整下整下, 佢仲行得快過我! 見佢跌下跌下, 應該都幾得攰, 不過叫佢不如去抖下, 佢死都唔肯, 問佢攰唔攰佢又話唔攰, 問佢好唔好玩佢就點頭, 問佢怕唔怕佢就寧頭!

好彩有隻企鵝, 老公又係到, 如果唔係, 生魚咁撻嗰個應該係我囉! 咁多年冇踩過, 一行入去真係有D驚!

係Element到, 見到一個小型展覽, 係一個全人手織嘅冷套, 所有家俬杯碟都可以織個套出嚟! 都幾FUNNY!



個鐘就清場喇, 咁我地就去左荃灣一個PLAYTOWN 玩! 搵搵搵, 真係搵死人, 因為個PLAYTOWN唔係好大型, 由九龍站去到, 足足要個半鐘先上到去!

玩左個半鐘, 突然, 見到表弟喎! 咁又一斉玩啦! 不過, 因為呢個表弟嘅爸爸都幾麻煩, 怕一陣話阻住佢family time囉~



原本打算7點半就走, 表弟嚟到, 就玩到成8點幾喇!

今日, 精彩, 好精彩, 完全係攰爆!

3 則留言:

  1. 好野喎。夠胆!又唔怕攰!
    我記得细时学好攰 ga。
    [版主回覆11/21/2012 16:43:58]我都唔明點解佢呢D又唔怕跌, 但係去玩消防員又咁驚囉~

    佢地真係好一個迷!

    回覆刪除
  2. 細路仔咩都唔怕架啦haha....最好係玩足一日
    [版主回覆11/28/2012 11:26:44]我堂家姐個仔到而家都一定要瞓晏覺, 但係我個滕滕就最好唔好瞓! 真係好似你咁講, 最好玩足一日!

    回覆刪除
  3. 滕滕行得好穩陣喎~~~
    [版主回覆11/28/2012 17:46:28]似啫, 其實並唔係!

    回覆刪除