FINALLY我地去左流冰!
條友仔, 初初好唔掂, 整下整下, 佢仲行得快過我! 見佢跌下跌下, 應該都幾得攰, 不過叫佢不如去抖下, 佢死都唔肯, 問佢攰唔攰佢又話唔攰, 問佢好唔好玩佢就點頭, 問佢怕唔怕佢就寧頭!
好彩有隻企鵝, 老公又係到, 如果唔係, 生魚咁撻嗰個應該係我囉! 咁多年冇踩過, 一行入去真係有D驚!
係Element到, 見到一個小型展覽, 係一個全人手織嘅冷套, 所有家俬杯碟都可以織個套出嚟! 都幾FUNNY!
個鐘就清場喇, 咁我地就去左荃灣一個PLAYTOWN 玩! 搵搵搵, 真係搵死人, 因為個PLAYTOWN唔係好大型, 由九龍站去到, 足足要個半鐘先上到去!
玩左個半鐘, 突然, 見到表弟喎! 咁又一斉玩啦! 不過, 因為呢個表弟嘅爸爸都幾麻煩, 怕一陣話阻住佢family time囉~
原本打算7點半就走, 表弟嚟到, 就玩到成8點幾喇!
今日, 精彩, 好精彩, 完全係攰爆!
好野喎。夠胆!又唔怕攰!
回覆刪除我記得细时学好攰 ga。
[版主回覆11/21/2012 16:43:58]我都唔明點解佢呢D又唔怕跌, 但係去玩消防員又咁驚囉~
佢地真係好一個迷!
細路仔咩都唔怕架啦haha....最好係玩足一日
回覆刪除[版主回覆11/28/2012 11:26:44]我堂家姐個仔到而家都一定要瞓晏覺, 但係我個滕滕就最好唔好瞓! 真係好似你咁講, 最好玩足一日!
滕滕行得好穩陣喎~~~
回覆刪除[版主回覆11/28/2012 17:46:28]似啫, 其實並唔係!