我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2012年11月9日 星期五
可唔可以唔好同我講?
有D嘢唔想聽, 一聽到, 自己會唔開心, 但係又唔可以同人地講叫佢唔好同我講喎, 如果可以的話, 最好就唔好話比我知.........
我都唔知可以點, 因為又唔可以阻止人地...........
我嘅心事有誰知, 唯一就係老公知!
1 則留言:
林林
2012年11月13日 晚上8:24
咁咪同老公傾囉
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
咁咪同老公傾囉
回覆刪除