2012年11月9日 星期五

可唔可以唔好同我講?


有D嘢唔想聽, 一聽到, 自己會唔開心, 但係又唔可以同人地講叫佢唔好同我講喎, 如果可以的話, 最好就唔好話比我知.........

我都唔知可以點, 因為又唔可以阻止人地...........

我嘅心事有誰知, 唯一就係老公知!




1 則留言: