2012年11月20日 星期二

到左喇~

棵聖誕樹, 今晚終於到左喇!  唔好講滕滕, 其實我都不知幾期待!


之前有諗過買4尺, 不過因為樹係由底開始修身上去, 怕4尺太細, 而家買左5尺, 真係幾OK!

呢棵係光纖樹, 所以冇買燈, 因為怕滕滕張D燈膽一粒一粒咁整爛!

細佬見到張相, 都話唔知幾時會解體喎! 我問滕滕, 佢就話佢唔會整爛架喇! 不過細佬即刻話囉, 佢夠話會乖啦  !

1 則留言:

  1. 我都要放森聖誕樹出黎先
    [版主回覆11/28/2012 17:46:09]放啦放啦, 都12月喇!!!

    回覆刪除