2012年11月13日 星期二

傻瓜!


小朋友真係天真可愛!

差不多每一日放工番到屋企, 一開門, 我就會笑, 因為一定會見到滕滕個PAT先囉!


佢次次都會咁樣哩埋, 佢以為見唔到我, 就代表我都會見唔到佢!

所以, 我每次亦都同滕滕配合番, 問: 點解豬仔唔見左嘅? 我只係見到個PAT, 咁豬仔呢??? 

 

1 則留言:

  1. 滕滕要同你玩捉迷
    [版主回覆11/16/2012 17:08:07]係! 佢呢排成日講僕哩哩!

    回覆刪除