不過, 今年開始, 我發現睇D細嘅字時, 要攞開, 雙眼仲要係向下望先睇到, 咁嘅動作, 我就知我開始有老花喇! 四十歲都未夠就已經開始老花, 會唔會早左D呢???
尋晚個工人同我講滕滕有件針織衫穿左個窿, 所以我就攞左D架餐出嚟同佢補下件衫喇!
未攞支燈出嚟, 真係睇整都睇唔到, 可能件衫織得細同織得密啦, 我就係到猛話好難睇呀好難睇呀, 係咁叫滕滕唔好嘈住我, 因為真係睇死人囉, 點不知過左一陣, 滕滕攞左支燈開埋放係我前面就話比我用喇!
嘩~ 幾窩心呢, 當堂補都補得開心D, 補得幾辛苦, 睇得幾咁艱難都要補啦!
沒有留言:
張貼留言