堂家姐個工人係年中時問過, 可唔可以12月番老家過聖誕, 但係家姐個agent話唔好比個工人番去, 因為d過時過節, d工人多數思鄉, 走左就唔番嚟架喇, 所以家姐同個工人講佢同公司請唔到假, 所以唔可以比佢番老家!
點不知, 呢個星期家姐屋企就有財仔打電話嚟追數, 前日仲有財仔信到! 家姐本來唔想出聲問個工人住, 因為想同佢老公傾好晒點對應先出聲, 點不知d財仔尋日係咁打去屋企, 而個工人就等家姐放工番嚟, 先主動出聲! 個工人話借財仔嗰個唔係佢, 而係佢朋友, 佢只係咨詢人! total借左一年, 仲有3期未還! 家姐手上有財仔封信, 當然第日就打去問啦, 結果債人真係佢個工人, 而唔係個工人嘅朋友!
因為個工人早前同家姐講過想聖誕番老家, 而家姐又唔比, 所以一連串呢d舉動, 就令到家姐覺得個工人係想駁抄! 抄佢, 補一個月糧, 就咁啱冚埋佢剩抵嘅3個月尾數, 而且仲有錢多(大假+出糧), 趕得切聖誕前可以番到老家同家人團聚喇! 家姐同我傾完之後, 大家都覺得我地推測嘅好切合, 所以而家家姐就唯有叫奶奶嚟頂住, 等到12月先通知佢1月先比佢走!
而表姐, 佢個工人仲攪笑, 請左都有成個月, 今日突然追我, 問我佢個cam到左我公司未(因為訂左送去我公司), 原因係佢個工人好似唔係屋企, 打極電話番去都冇人聽! 我問表姐, 點解個工人可以自出自入, 乜唔係要打電話問過你嘅咩? 表姐答我, 佢地好少理個工人, 尤個工人想點就點, 因為早前都叫過個工人出出入入打比佢, 不過個工人係到喊喎!(喊咩??????????) 而且已經係第三個工人,唔想再攪到請第四個, 佢地兩公婆怕左d工人, 而且又好難請番!
嘩~ 真係好想問, 仲咩事而家d工人咁撚惡??? 唔啱佢地心水, 就玩嘢!!! 我地香港人番工都要守公司規矩, 咁請佢地d外勞嚟我屋企做嘢, 都應該要有規矩啦! 就係因為怕冇人湊仔, 怕佢地虐待我地d仔女, 所以就要攪到我地怕晒佢地! 唔通佢地話乜就要乜咩??? 佢地話要加人工就加人工??? 大佬, 我7年冇加個工人喇, 咁你地d工人走去嘈兩嘈就話要加, 請問你咩新鮮籮白皮先??? 一d話有老人家唔做, 一d又話有小朋友唔做, 一d又話有cam唔做, 一d又話係新界唔做, 一d又話係九龍唔做!
死人HK政府又唔幫下我地呢D家庭, 攪到D工人鬼死咁惡, 仲叫人成Q日生生生!
而家個政府, 真係廢到冇人有!
沒有留言:
張貼留言