2012年11月21日 星期三

點解而家D工人咁嘅???

堂家姐個工人係年中時問過, 可唔可以12月番老家過聖誕, 但係家姐個agent話唔好比個工人番去, 因為d過時過節, d工人多數思鄉, 走左就唔番嚟架喇, 所以家姐同個工人講佢同公司請唔到假, 所以唔可以比佢番老家!

點不知, 呢個星期家姐屋企就有財仔打電話嚟追數, 前日仲有財仔信到! 家姐本來唔想出聲問個工人住, 因為想同佢老公傾好晒點對應先出聲, 點不知d財仔尋日係咁打去屋企, 而個工人就等家姐放工番嚟, 先主動出聲!  個工人話借財仔嗰個唔係佢, 而係佢朋友, 佢只係咨詢人! total借左一年, 仲有3期未還! 家姐手上有財仔封信, 當然第日就打去問啦, 結果債人真係佢個工人, 而唔係個工人嘅朋友!

因為個工人早前同家姐講過想聖誕番老家, 而家姐又唔比, 所以一連串呢d舉動, 就令到家姐覺得個工人係想駁抄! 抄佢, 補一個月糧, 就咁啱冚埋佢剩抵嘅3個月尾數, 而且仲有錢多(大假+出糧), 趕得切聖誕前可以番到老家同家人團聚喇! 家姐同我傾完之後, 大家都覺得我地推測嘅好切合, 所以而家家姐就唯有叫奶奶嚟頂住, 等到12月先通知佢1月先比佢走!

而表姐, 佢個工人仲攪笑, 請左都有成個月, 今日突然追我, 問我佢個cam到左我公司未(因為訂左送去我公司), 原因係佢個工人好似唔係屋企, 打極電話番去都冇人聽! 我問表姐, 點解個工人可以自出自入, 乜唔係要打電話問過你嘅咩? 表姐答我, 佢地好少理個工人, 尤個工人想點就點, 因為早前都叫過個工人出出入入打比佢, 不過個工人係到喊喎!(喊咩??????????) 而且已經係第三個工人,唔想再攪到請第四個, 佢地兩公婆怕左d工人, 而且又好難請番!

嘩~ 真係好想問, 仲咩事而家d工人咁撚惡???  唔啱佢地心水, 就玩嘢!!! 我地香港人番工都要守公司規矩, 咁請佢地d外勞嚟我屋企做嘢, 都應該要有規矩啦! 就係因為怕冇人湊仔, 怕佢地虐待我地d仔女, 所以就要攪到我地怕晒佢地! 唔通佢地話乜就要乜咩??? 佢地話要加人工就加人工??? 大佬, 我7年冇加個工人喇, 咁你地d工人走去嘈兩嘈就話要加, 請問你咩新鮮籮白皮先??? 一d話有老人家唔做, 一d又話有小朋友唔做, 一d又話有cam唔做, 一d又話係新界唔做, 一d又話係九龍唔做!

死人HK政府又唔幫下我地呢D家庭, 攪到D工人鬼死咁惡, 仲叫人成Q日生生生!

而家個政府, 真係廢到冇人有!




沒有留言:

張貼留言