2012年11月28日 星期三

咁我呢???

今晚, 老公放工番嚟, 本嚟滕滕已經瞓左, 不過, 佢包片, 大包到, D尿漏晒出嚟, 原因好簡單, 因為臨瞓前唔記得去toilet, 所以點都要同佢換片啦, 就係因為咁, 佢就醒左喇!

瞓覺時, 老公同我講佢聽晚早+中班, 星期五就早+夜, 咁中間時間公司食飯唔番嚟! 因為我星期五都約左同學食飯, 所以一聽到老公話佢星期五唔番嚟食, 我就即話"唔係呀嘛! 仲諗住我唔係到, 就等你潻!"

話說完之後, 滕滕就即刻問: 咁我呢???

   "咁我呢???" 我第一時間就答: 你咪係屋企囉!

滕滕當時好似都仲未知道我地各自各會出街, 仲問留我, 係唔係你地番工, 我係屋企呀?

睇嚟, 遲D自己想去街都幾難喇!

3 則留言:

  1. 反應好快,哈哈哈
    [林林回覆12/01/2012 09:51:01]
    [版主回覆11/30/2012 15:54:00]更係啦, 因為佢知道"懶"抵佢嘛!

    回覆刪除
  2. 咁醒...hahahaha....
    [版主回覆12/04/2012 12:20:39]淨抵佢喎! 唔帶佢出去喎!

    回覆刪除
  3. 滕滕
    你媽媽想偷偷去反
    你要注意呀
    [版主回覆12/14/2012 10:07:32]佢想一斉去囉!

    回覆刪除