2012年11月6日 星期二

一個迷!

滕滕學校有兩個閱讀計劃, 一個係由我係網上借書, 而另一個係佢自己係學校揀書!

而佢自己揀嗰本書, 每兩個星期借一次, 每次借一個星期!

借左番嚟第一日, 通常滕滕都已經第一時間叫我同佢睇, 所以睇完我就好快咁放番落書包, 因為怕好似上次咁, 唔記得帶要老師追!

尋日, 老師無啦啦打電話嚟, 就係講多一次借書還書時間! 同埋, 老師叫我, 未到時候就唔使還書住, 可以睇多幾次喎! 睇, 都已經睇左兩次, 怕唔記得還, 所以次次都放番書包, 不過, 老師話唔好, 要到還書嘅前一晚先好放番係書包喎!

我唔係好明, 點解唔可以放係書包嘅??? 我個仔個書包放D咩, 都要老師管埋, 你話放玩具就話唔得啫, 咁圖書點解都唔可以放係書包吖??????


1 則留言:

  1. 咁你有無問過老師點解唔比放書包呀?
    [版主回覆11/19/2012 11:13:55]不過, 都唔使迫人一定要放係屋企囉!
    [林林回覆11/19/2012 11:03:29]唔怪之得,同小朋友講故事,講黎講去都係個一個,佢都唔悶啦
    [版主回覆11/16/2012 15:43:12]咁小朋友D記憶又真係幾短! 就好似我買嘅故事書咁, 過一陣滕滕就會唔記得又要我再講多次比佢聽! 不過唔係一個星期內講咁多次囉~
    [林林回覆11/15/2012 09:59:09]背書咩,睇咁多次~~~
    [版主回覆11/14/2012 14:07:37]老師話, 原意係借左D書番屋企, 可以睇完再睇, 睇完又再睇, (最好同佢地睇九百幾次), 所以唔讚成放係書包喎!

    回覆刪除