2012年11月22日 星期四

請問, 邊個嚟架???

由今年暑假7月開始, 到而家都比滕滕學畫畫冇停過, 我自問自己就冇咩藝術細胞, 而滕滕呢, 就應該多過我同佢老豆好多喇, 因為佢畫番嚟D畫都唔錯! 當然啦, 都要個老師有料到, 佢先可以畫到幅好畫!

今晚, 佢無啦啦攞左個畫版出嚟, 畫左個公仔, 跟住走過嚟攞比我睇!

有surprise~



一個3歲半嘅小朋友, 可以自己畫到一個人嘅5官出嚟, 而睇嘅人又明白, 我覺得都唔差吖!

我問滕滕, 呢個係邊個嚟, 佢話係佢老豆喎! OH~原來係佢心目中, 佢老豆隻耳仔係咁大隻嘅!

2 則留言:

  1. 我今晚叫滔滔畫比你睇...... 滕滕簡直係天才小畫家!!!
    [版主回覆11/27/2012 11:29:22]我又唔覺佢有幾天才喎, 咁只係SURPRISE因為佢畫斉晒D 5 官啫, 又唔覺得佢畫得幾靚喎~

    回覆刪除
  2. 條頸好幼呀,哈哈
    [版主回覆11/28/2012 17:45:41] 不過, 隻耳仔好大!

    回覆刪除