2012年11月5日 星期一

擔心死人!

呢個氫氣球, 係星期六係廸廸尼買架, 唔平, 要$120!



尋日係我係屋企, 不過, 今日番工, 就擔心左我成DAY!!!

就係因為條繩!

星期日晚, 我已經叮囑左個工人小心留意住隻豬仔, 怕佢玩條繩纏住條頸! 想剪左條繩, 不過如果剪左, 個波就升左上天花, 咁滕滕就玩唔到, 所以今日番工, 聽唔到滕滕把聲, 就就即刻睇下個CAM!

點不知只係放工番嚟嗰程車, 個氫氣球已經升唔起, 因為滕滕成個瞓左係上面迫晒D氫氣走!

結果我吹緊頭時, 個氫氣球已經變左做排球喇!


好囉~ 安落晒喇, 唔使成日都擔心住喇!!!

3 則留言:

  1. 綁住條腰點玩?哈哈
    [版主回覆11/06/2012 10:48:52]佢地要玩, 就咩到諗到嚟玩架喇!

    回覆刪除
  2. 我之前都在 tru 買過呢 d 波。不過我唔識驚 wor~ 我呢個阿媽真係差!
    [版主回覆11/07/2012 20:40:25]我知道自己個仔有幾癲吖嘛, 佢可以玩到冇嘢都可以玩得一餐, 仲要係玩到痴左線架!

    回覆刪除
  3. 排球重好

    不過120 蚊一個都幾貴
    [版主回覆11/09/2012 15:45:38]係呀, 變左做排球就仲好架!

    貴就係啦, 不過算啦, 又唔係成日買, 下次就唔會再買喇!

    回覆刪除