2012年11月3日 星期六

真爽~

今日入廸廸尼真爽, 可能因為呢排D幼稚園 interview, 所以今日人真係唔算多!



個個遊戲都好似只係排左幾個字就ok喇, 所以今日可以玩多左d嘢!


呢兩條友仔, 次次一見到面, 都總有一次嗌交囉, 其實都唔算係, 應該係熙熙總有一次話: 肥滕滕佢曵呀!



而我個肥滕滕, 都一定總會有一次鉗住熙熙囉!



今日天氣真係好好, 唔算好晒, 有小小熱, 但係又有風喎, 所以呢次我冇暈喇! 玩左一陣就去食嘢喇!


食完又再去玩過!






熙熙7點鐘左右就頂唔順話要走喇, 而滕滕就要我入去史廸仔到睇劇場!  原來呢個所謂嘅劇場跟本就冇咩睇, 係咁問人嘢之嘛, 而滕滕就不停咁問我: 點解佢唔問我嘅???

睇完歷廸仔我地都走! bye bye 喇!





話唔買玩具, 始終都係要買個氣球啦! 咁即係都有買囉!


1 則留言:

  1. 廸士尼真係咁好玩?我見你成日都帶滕滕去~~~
    [版主回覆11/06/2012 15:27:26]因為我買左年卡通行証呀, 所以佢一OPEN DAY我地就會去囉!

    回覆刪除