個個遊戲都好似只係排左幾個字就ok喇, 所以今日可以玩多左d嘢!
呢兩條友仔, 次次一見到面, 都總有一次嗌交囉, 其實都唔算係, 應該係熙熙總有一次話: 肥滕滕佢曵呀! 

而我個肥滕滕, 都一定總會有一次鉗住熙熙囉!

今日天氣真係好好, 唔算好晒, 有小小熱, 但係又有風喎, 所以呢次我冇暈喇! 玩左一陣就去食嘢喇!

食完又再去玩過!



熙熙7點鐘左右就頂唔順話要走喇, 而滕滕就要我入去史廸仔到睇劇場! 原來呢個所謂嘅劇場跟本就冇咩睇, 係咁問人嘢之嘛, 而滕滕就不停咁問我: 點解佢唔問我嘅???
睇完歷廸仔我地都走! bye bye 喇!




話唔買玩具, 始終都係要買個氣球啦! 咁即係都有買囉!

而我個肥滕滕, 都一定總會有一次鉗住熙熙囉!
今日天氣真係好好, 唔算好晒, 有小小熱, 但係又有風喎, 所以呢次我冇暈喇! 玩左一陣就去食嘢喇!
食完又再去玩過!
熙熙7點鐘左右就頂唔順話要走喇, 而滕滕就要我入去史廸仔到睇劇場! 原來呢個所謂嘅劇場跟本就冇咩睇, 係咁問人嘢之嘛, 而滕滕就不停咁問我: 點解佢唔問我嘅???
睇完歷廸仔我地都走! bye bye 喇!
話唔買玩具, 始終都係要買個氣球啦! 咁即係都有買囉!
廸士尼真係咁好玩?我見你成日都帶滕滕去~~~
回覆刪除[版主回覆11/06/2012 15:27:26]因為我買左年卡通行証呀, 所以佢一OPEN DAY我地就會去囉!