2011年4月4日 星期一

著迷!

真係咁好玩咩???



一起身就車到夜晚瞓覺!






6 則留言:

  1. 我都好鍾意玩車車架~~~
    [版主回覆04/07/2011 12:05:00]你又好鐘意???

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年4月6日 晚上8:47

    好可愛呀!  佢望住都好似好滿足咁 wor ~
    [版主回覆04/07/2011 12:06:00]佢係好滿足, 不過呢個場面, 唔會超過5分鐘........我意思係咁樣坐定定!

    回覆刪除
  3. 基本上我係玩具都鍾意玩~~~

    回覆刪除
  4. 又有新地墊喇...
    熙熙仲未識對任何野著迷, 除咗我部i窿之外~
    [版主回覆04/08/2011 15:44:00]你真係眼力好, 咁都比你留意到呀!
    舊嗰張, 又比佢咬爛 & "meet"到爛晒喇! 你話死唔死吖, 兩歲就已經換左3張喇!
    不過, 呢張應該都命不久而, 因為已經都開左左喇!!!

    回覆刪除
  5. 因為你張新墊好sharp囉~仲要係無穿無爛嗰隻喎, 點會睇唔到呀
    [版主回覆04/09/2011 22:40:00]唔係冇穿冇爛架, 爛左嗰D, 比我CUT左咋~!

    回覆刪除
  6. 緣份BB已駕到2011年4月9日 上午9:57

    地墊真係換完又換,因為小朋友好中意撕佢,小朋友啲手都真係幾多架,最終我用咗出面啲地膠,依家好少換,省返唔少錢呀!
     
    啲車咁整齊嘅,係咪佢自己排到咁架?
    [版主回覆04/11/2011 14:16:00]唔好講張地墊喇! 我今日已經收埋左喇, 因為我尋日係滕滕D屎到發現左D膠呀, 佢咬左吞左落肚呀!
    D車仔, 更係唔係佢排架啦, 掉就有佢份!

    回覆刪除