2010年2月17日 星期三

你幾時有呢種習慣架?!

新嘅一年, 有新嘅開始! 滕滕又有新嘅攪作! 因為唔知無啦啦仲咩佢呢排鐘意玩倒樹沖!


自從年三十晚之後, 佢就成日都係咁, 突然會反, 飲完奶又反!




豬仔, 請問你想點呀.......???


13 則留言:

  1. 男仔嘛,係咁架喇
    [版主回覆02/23/2010 12:07:00]佢真係冇一個時間係可以自己一個人玩架, 無時無刻都郁嚟郁去! 你見我而家瘦番晒就知啦!

    回覆刪除
  2. 好似好好玩咁喎!!滕滕你幾時教熙熙玩呀?
    [版主回覆02/23/2010 12:13:00]唔使教架, 佢無啦啦突然有一日就開始咁喇, 所以熙熙話唔是第日仲勁潻呀~

    回覆刪除
  3. 咁你開唔開心先,最緊要係個仔開心嘛
    [版主回覆02/23/2010 14:44:00]我都好開心, 不過有時都想抖抖吓嘛!

    回覆刪除
  4. 但熙熙係一隻懶鬼, 跌低咗唔會諗下點樣自己起返身, 只會瞓係度大喊, 叫我救佢, 就係佢咁懶, 到而家都唔肯爬!!!
    [版主回覆02/23/2010 14:45:00]到佢識爬你就大獲, 因為好似看牛咁, 佢會樹圍爬!

    回覆刪除
  5. 亞b瞓覺時,你咪可以抖下囉
    [版主回覆02/23/2010 14:58:00]都係......不過好似放左工番到屋企之後, 都要等佢飲左奶, 起碼十點半後就可以得閑嘅時候, 但係有時有d嘢要整, 整下整下都成十二點喇!
     

    回覆刪除
  6. 得返七個鐘瞓
    [版主回覆02/23/2010 15:11:00]邊有7個鐘! 我每朝六點半就要起身番工喇!

    回覆刪除
  7. 咁即係6個鐘呀?邊夠瞓呀?
    [版主回覆02/23/2010 15:51:00]你知嘛! 生bb首要知道嘅係要犧牲, 冇得瞓覺! 係以後都會冇覺好瞓!

    回覆刪除
  8. 咁我又無咁偉大喎
    [版主回覆02/23/2010 17:07:00]時間一到, 就會有架喇!!!

    回覆刪除
  9. 佢唔識爬我就好渴望佢快D識...佢唔識講爸爸我又係好想佢快D講...
    [版主回覆02/26/2010 10:09:00]而家滕滕識爬, 我就好怕佢識行, 因為到時可能仲辛苦, 不過你都唔使咁急, 得閑比塊地下熙熙玩下, 佢自己就會"拮"下"拮"下個pat pat, 咁佢就開始學爬架喇!
    仲咩你唔想佢叫媽媽先呀? 我成日都對住滕滕, 叫佢叫我媽me架 !

    回覆刪除
  10. 我成日都同爸爸講, 佢可唔可以同熙熙兩條友瞓廳, 俾一晚咁多我, 一個人大字型霸晒全張床嚟瞓, 但爸爸次次都扮傻唔睬我呀!
    [版主回覆02/26/2010 10:11:00]咁我就好好多喇, 因為一個星期有兩三日, 我老公番通宵, 所以我唔使叫佢出廳瞓!

    回覆刪除
  11. "佢"係滕滕定你老公呀?
    [版主回覆02/27/2010 11:17:00]滕滕基本上夜晚係瞓床仔, 唔會同我地瞓架, 所以"佢" 係我老公!

    回覆刪除
  12. 但熙熙個衰老豆係自動自覺走出廳瞓囉, 佢嫌熙熙嘈呀!!
    [版主回覆03/01/2010 11:25:00]我老公除左嘈大交先係sofa 瞓之外, 佢死都唔會, 因為佢覺得瞓sofa係極度唔舒服架!
    雖然個工人嚟左之後我地都未試過嘈大交, 但係而家有個工人係到, 我諗佢都唔會出廳瞓囉!
    就嚟夏天喇, 你睇下成30度嗰時, 你老公仲會唔會出廳瞓?! 如果個廳係冇開到冷氣的話!

    回覆刪除
  13. 我老公忍到架, 因為佢每日返工都係冇冷氣架, D冷氣就係靠佢裝先有得用架!
    [版主回覆03/02/2010 11:48:00]OH!

    回覆刪除