2010年2月24日 星期三

亞媽, 你真係好可愛喎!

今日下午, 亞媽打嚟問我仲咩入咁多錢比佢, 而佢咁問, 已經唔係第一年問!


亞媽, 你係唔係失憶先?! 每個月我都入家用比你架啦, 而且每年年尾, 我都再入錢比你過年架啦, 咁二月頭比家用你, 二月中就比錢你過年, 咁又點會入多呀?!


舊年, 前年, 大前年, 大大前年都係咁, 仲咩你年年都要問一次先?! 你係唔係嚴錢多, 覺得個戶口好似多左好多錢, 唔知想點, 定係想我幫你諗下可以點先?!


我比得你, 你就袋左佢啦, 如果我冇錢, 我就唔會比錢你啦, 如果我唔夠錢用, 你估我仲比錢你咩, 你成日比你老公"困", 多個錢旁下身唔好咩?!


有時, 真係唔係好明亞媽點諗! 成日都慳, 乜都慳, 連坐兩個幾van仔番屋企都話要慳, 佢話行得多對身體好喎, 最慘你行得多, 又話腳踭痛呢! 成日為為埋埋, 都係為左我老豆, 都唔知為乜! 有時見我老豆成日恰佢, 我又唔底得就話番我老豆, 但係有時亞媽知我地幫佢, 佢又鬆毛鬆翼! 總之就........我都唔知點講!


4 則留言:

  1. 阿媽循例上都要咁講下, 但講完d錢又會照袋入佢銀包喇...
    [版主回覆02/26/2010 10:45:00]但係我又真係好想知佢真失憶定假失憶囉!

    回覆刪除
  2. 一家唔知一家事,或者你爹地媽咪覺得係情趣呢~~~
    [版主回覆02/26/2010 10:46:00]我老豆一定唔會問我, 因為我咁大個女, 都冇比過錢我老豆  !

    回覆刪除
  3. 因為有你亞媽比,唔洗你比
    [版主回覆02/26/2010 16:13:00]係佢"困"亞媽!

    回覆刪除
  4. 點昆都好啦,你媽咪願意咪得囉,即係好似一個願打,一個願捱之嘛

    回覆刪除