今日芒媽約左我地一家去BBQ, 見到天氣咁涼, 就同滕滕著左件長袖衫, 仲帶埋件褸去, 樹不知一去到, 嘩~ 好似戲院滿座咁人山人海! 而且仲熱到抽躬筋, 真係 lai 嘢!
呢個就係傳說中嘅uncle andy! 滕滕成日耐唔耐就係屋企問我: uncle andy 呢?!
因為滕滕成日咁提住uncle andy, 所以我問佢係唔係好鐘意uncle andy, 而佢就答我: uncle andy, 黑忟忟, 好驚!
好驚?! 咁我又唔係好明, 仲咩好驚都成日提住uncle andy 先???
玩完之後, 滕滕番到屋企都仲係high到唔願瞓, 玩到成11點幾先肯上床!
好啦! 算~ 一晚咁多比你夜d瞓啦!
玩得好開心喎...不過冬天黎可以bbq 多一點:)
回覆刪除[版主回覆10/04/2011 14:38:00]其實如果唔係有隻狗係到, 滕滕都可能幾悶, 因為佢又唔識燒嘢食, 又冇小朋友同佢玩!
係有3隻狗呀!! 嗰晚結果佢有無同隻西摩玩呢??
回覆刪除佢有無扭要見下大狗狗呀
[版主回覆10/06/2011 10:38:00]西摩係唔係白色嗰隻大狗呀??? 佢有想行埋去, 不過我唔比, 因為我都唔係好敢! 所以佢番到屋企都仲只係講: "mango 呢?!"