又一次嘅滿足!
滕滕第一次嘅拖鞋! 其實未到手, 我有d擔心唔係好soft! 不過好彩, 結果都算ok啦!
對拖鞋仔真係幾得意!
未計運費, 都係廿蚊人仔!
呢件褸, 真係super 滿意! 因為中褸可以變短褸! 仲要好似真係有羽絨係裏面!
因為就算冇羽絨我都唔介意, 因為只係75蚊人仔! 同埋, 佢地小朋友係熱d, 走兩走就出汗, 所以冇羽絨, 只係夾綿都ok! 不過, 出奇地, 我摸過幾次, 好似真係有羽絨係裏面!
因為真係唔係好敢相信有羽絨, 所以有時又摸到只係夾綿! 我仲同熙媽講, 我真係聞到d羽絨味, 跟住熙媽就笑我喇! 話我上腦呀 !
對拖鞋好得意呀)))
回覆刪除[版主回覆10/07/2011 11:41:00]對毛蟲仲得意呀, 不過佢得一對, 咁我就比左另外一個小朋友囉!
對拖鞋仔真係好得意 wor! 仲好鬼抵!! 叻叻!!
回覆刪除[版主回覆10/07/2011 18:13:15]件褸先係抵到爆燈呀, 因為d手工一d都唔差架!
今次至叻都係你, 無論件褸同拖鞋都好得!!
回覆刪除[版主回覆10/09/2011 01:27:41]我都好滿足呀!!! 同埋, 我洗左件褸喇, D毛係有聚埋一嚿一嚿架!!!