2011年10月4日 星期二

筍嘢!

又一次嘅滿足!


滕滕第一次嘅拖鞋! 其實未到手, 我有d擔心唔係好soft! 不過好彩, 結果都算ok啦!




對拖鞋仔真係幾得意!




未計運費, 都係廿蚊人仔!




呢件褸, 真係super 滿意! 因為中褸可以變短褸! 仲要好似真係有羽絨係裏面!




因為就算冇羽絨我都唔介意, 因為只係75蚊人仔! 同埋, 佢地小朋友係熱d, 走兩走就出汗, 所以冇羽絨, 只係夾綿都ok! 不過, 出奇地, 我摸過幾次, 好似真係有羽絨係裏面!




因為真係唔係好敢相信有羽絨, 所以有時又摸到只係夾綿! 我仲同熙媽講, 我真係聞到d羽絨味, 跟住熙媽就笑我喇! 話我上腦呀 !


3 則留言:

  1. 對拖鞋好得意呀)))
    [版主回覆10/07/2011 11:41:00]對毛蟲仲得意呀, 不過佢得一對, 咁我就比左另外一個小朋友囉!

    回覆刪除
  2. 對拖鞋仔真係好得意 wor! 仲好鬼抵!!  叻叻!!
    [版主回覆10/07/2011 18:13:15]件褸先係抵到爆燈呀, 因為d手工一d都唔差架!

    回覆刪除
  3. 今次至叻都係你, 無論件褸同拖鞋都好得!!
    [版主回覆10/09/2011 01:27:41]我都好滿足呀!!! 同埋, 我洗左件褸喇, D毛係有聚埋一嚿一嚿架!!!

    回覆刪除