2011年10月20日 星期四

戒片~


我呢個亞媽真係都幾鬼懶! 因為其實我而家帶滕滕出街, 可以試下唔著片, 但係我冇, 因為我唔想成日要搵廁所, 下下去到邊, 第一個目標就係廁所, 因為我覺得好麻煩!

但係滕滕都開始大啦, 而家佢係屋企都冇著片好耐喇, 係唔係要試下出街都唔好著呢~

我真係覺得好似應該要開始囉, 因為今日係個cam到見到滕滕, 突然發現佢好似大個左好多呢~ 手長腳長, 已經係一個小朋友咁喇!

4 則留言:

  1. 最重要係忍唔忍到先,試下佢忍到幾耐先
    [版主回覆10/21/2011 12:17:32]佢都唔算係好忍到架咋, 因為佢地而家"忍"呢方面仲未係好咋架!

    回覆刪除
  2. ha 我同你一樣,都係懶,怕出街搵廁所,同埋最怕係搭搭下車佢要去既話,真係唔知邊到搵俾佢.
    [版主回覆10/21/2011 12:18:16]係呀! 你都知啦, 佢地話去就要即去, 等多陣都等唔到架!

    回覆刪除
  3. 戒到就同佢攪咩出街戒啦
    [版主回覆10/21/2011 12:19:46]我落街都試過同佢唔著片, 不過佢話去就要去, 我都仲要係即刻同佢去d樹底解決左先, 不過一除條褲就已經痾左一半喇! 所以真係有d難度!

    回覆刪除
  4. wakaka 你呢個 mami 吖 !
    過我之前都係咁;後來發覺臭豬次次都無濕片;後來試下唔著片去啲近近地去啲商場!
    其實仔仲方便;衰啲講句用個樽仔就搞掂;臭豬就真係下下要搵地方比佢 vee vee !

    呢個新 yahoo blog 唔多掂,我搵唔返啲 buddy (之前响訂閱朋友到搵) ;我家下都係去返之前啲回覆先搵到啲 blog 友咋 @@
    [版主回覆10/22/2011 15:56:22]之前我都有諗過帶樽出街架, 不過整整下唔記得左呢回事喎 wahahahaaaaaa.........

    你搵唔番d blog友, 係因為佢地未up-grade個blog呀, 到佢地up-grade左, 就自然會係你自己個blog到出番嚟架喇!

    回覆刪除