2011年10月5日 星期三

Red & Green

今晚, 我呢個亞媽真懶! 唔想煮飯, 同左滕滕去左麥當當食! 正式嚟講, 滕滕都係第一次去食麥當當! 但係唔知點解, 我同滕滕講話去麥當當之後, 佢就不停咁放係口邊, 仲好似講到成日去咁, 好熟好fd!

















去麥當當要去隔離村, 每次都要過馬路, 而每次我都會同佢講: "紅色公仔唔可以行, 綠色公仔先可以行!" 不過佢次次都只係望d車車, 唔多理我!


所以回程時我想偷雞, 紅燈冇車都照行, 但係, 今次好令我superise! 就係一預備想過時, 滕滕拉住我隻手, 企左係到(係個安全島到), 唔比我行! 而我望番佢睇下佢咩事, 原來佢望緊支traffic light!


突然間, 覺得滕滕好似大個左好多咁, 突然之間, 好似叮左一聲-the brain start aleady!


4 則留言:

  1. 我係教熙熙聽到嘟嘟嘟嘟先可以過架^^, 但佢都好似滕滕咁, 成日掛住睇車車架~
    [版主回覆10/09/2011 01:24:42]我都唔明, D車睇嚟睇去都係咁架啦, 都唔知仲咩事見到車就尖叫!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年10月8日 上午8:06

    叻仔 !!
    [版主回覆10/09/2011 01:25:34]係進步左! 未算係叻!

    回覆刪除
  3. 入晒腦喇,你唔好做錯嘢添呀,嘿...:P
    [版主回覆10/10/2011 10:42:07]真係要小心小心小心!!!

    回覆刪除
  4. 個仔醒過妳啦..........................
    [版主回覆10/13/2011 13:10:10]係就好呀, 我唔使咁擔心喇!!!

    回覆刪除