2011年10月2日 星期日

升華~

今晚去左錦田食印度餐, 不過因為滕滕冇瞓晏覺, 所以中途去緊就瞓著左, 到左餐廳都未起身!



老公抱住滕滕, 去到呢一刻, 我又已經知道佢想點! 我都未講到出聲, 佢又啜落滕滕到, 啜完又啜! 果然不出我所料, 啜完我就已經啤行老公, 因為滕滕又比佢啜醒左!


比人攪醒, 邊個都唔鐘意啦, 尤其係小朋友, 就更係忟憎d!



以為佢好開胃食個薄餅啦, 食完個薄餅, 就乜都唔肯再食! 再叫佢(只係叫), 佢就已經好大聲話: 唔食呀!


去到呢個階段, 我就知道滕滕已經又升華左! -就係發皮4咁大聲鬧人!


"我唔要呀~!", "唔食呀~!", "唔好講呀~!" 係好自由咁盡情地大聲鬧你!


之前, 都係轉開個頭話唔食唔要, 一係就唔理你! 而家呢, 係反抗, 大聲話比我地知佢極度唔想!


而今晚係餐廳到, 佢好大聲咁話 "我唔食呀!", 感覺真係都幾瘀, 不過好在, 我地食飯時間尚早, 餐廳唔係好多人!


 


2 則留言:

  1. 嘩!!!要開始教喇~~~
    [版主回覆10/04/2011 10:41:00]係番屋企途中, 我係咁問佢"what is your name?", 佢又係咁樣好大聲喝我, 叫我唔好再講, 我跟住就鬧佢冇禮物喇!
    唉~ 又一新階段嘅轉變又嚟喇!

    回覆刪除
  2. 哇....你3點幾仲未瞓嘅~
    [版主回覆10/09/2011 23:42:59]5係呀!

    回覆刪除