2011年10月24日 星期一

自私的老母!


每一次, 我都唔想出口話!

每一次, 我想乜都唔理當唔知!

每一次, 話完之後我想以後都唔會再發生!

每一次, 佢只係只顧自己!!!

我都唔想講, 話自己個亞媽, 真係隨時天打雷霹, 不過我真係覺得佢好自私囉!

上個星期四我已經打比亞媽話上個星期日番屋企食飯, 佢話佢去佛堂叫我唔好番去!

表弟生左個仔話擺滿月, 我已經話定比亞媽聽, 如果係week-day食飯就只係我一個去, week-end 先帶滕滕, 因為平日要番學!

今日亞媽同我講, 星期四老豆正日生日, 問我係邊到食飯! 第一時間我就話星期六先食, 因為可以帶埋滕滕出嚟, 但係亞媽就答我, 冇人生日做遲! 咁我亦都答佢, 咁點解你明知冇人做遲, 你唔上個星期六話食飯呀? 係因為你上個星期六要去佛堂, 所以你唔出聲講吖嘛! 你話你幾自私, 只係顧住你自己去佛堂, 一d都唔使理人地!

我真係好唔明! 亞媽次次都講, 佢十月呢幾日去佛堂係全年都最重要, 咁既然咁重要, 點解唔搬埋去住呀! 起碼第日過時過節我都可以當唔使預佢, 冇咁嬲先囉!


2 則留言:

  1. 其實你阿媽都去例堂咁多年喇,你仲未慣呀?
    [版主回覆10/26/2011 10:53:17]佢唔比難提我, 我係唔會理佢! 而家係因為佢去佛堂而攪到我, 我就好難忍!

    乜佛堂真係緊要過屋企人咩????? 更何況我地又唔係唔理佢!!!

    回覆刪除
  2. 你又唔係佢,你點知邊樣緊要啲啫,係咪~
    [版主回覆10/26/2011 12:31:03]你真係聰明! 佢真係覺得呢次法會真係好重要架, 佢話呢次係一年一度嘅大會, 所有落左地獄嘅早先都可以上嚟聽經架喎!

    我唔明囉, 如果真係, 咪成間佛堂都係鬼???????????????????????

    回覆刪除