2011年10月29日 星期六

極度失望!


今日, 等左幾個星期先到今日, 期待已久都係等今日, 滿心歡喜咁都係等到今日! 可惜, 尋日放左之際, 個工人打比我, 話滕滕好似發燒!

吓?! 唔hea呀化??? 朝早番學都冇事架喎, 無啦啦發燒??? 咁我點呀??? 我今日, 約左3個同學打麻雀呀, 而且仲有3個小朋友同滕滕一斉玩! 而家無啦啦發燒, 即係邊到都唔使去啦!

原來都唔會咁失望得咁緊要, 因為有個好耐無見嘅同學佢今次居然可以出嚟, 而且仲話比我知佢已經有左第三個bb, 已經第6個月喇!

所以原本滿心歡喜嘅心情, 比滕滕一盤冰水倒落嚟!

冇計啦, 唔通滕滕發燒仲去咩, 咁我知道佢都唔想病嘅, 邊有小朋友想食藥架! 所以我地照係屋企休息下, 咁冇咩事, 就聽晚可以同公公食生日飯啦!

沒有留言:

張貼留言