極度失望!
今日, 等左幾個星期先到今日, 期待已久都係等今日, 滿心歡喜咁都係等到今日! 可惜, 尋日放左之際, 個工人打比我, 話滕滕好似發燒!
吓?! 唔hea呀化??? 朝早番學都冇事架喎, 無啦啦發燒??? 咁我點呀??? 我今日, 約左3個同學打麻雀呀, 而且仲有3個小朋友同滕滕一斉玩! 而家無啦啦發燒, 即係邊到都唔使去啦!
原來都唔會咁失望得咁緊要, 因為有個好耐無見嘅同學佢今次居然可以出嚟, 而且仲話比我知佢已經有左第三個bb, 已經第6個月喇!
所以原本滿心歡喜嘅心情, 比滕滕一盤冰水倒落嚟!
冇計啦, 唔通滕滕發燒仲去咩, 咁我知道佢都唔想病嘅, 邊有小朋友想食藥架! 所以我地照係屋企休息下, 咁冇咩事, 就聽晚可以同公公食生日飯啦!
沒有留言:
張貼留言