http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
噢!!!現實是殘酷的嘛~~~[版主回覆10/17/2011 12:14:42]但係我真係好唔想接受現實囉!!!
係呀~ 好難接受........[版主回覆10/17/2011 12:14:16]所以我次次都唔係好想應佢地, 都唔知點應好!
噢!!!現實是殘酷的嘛~~~
回覆刪除[版主回覆10/17/2011 12:14:42]但係我真係好唔想接受現實囉!!!
係呀~ 好難接受........
回覆刪除[版主回覆10/17/2011 12:14:16]所以我次次都唔係好想應佢地, 都唔知點應好!