賤!
臨放工, 表叔打嚟, 第一句就話: "唔好意思, 我尋晚計錯數呀!"
一聽到表叔咁講, 我就即刻話, 問題跟本就唔係呢到, 就算夾錢請食飯, 舅婆生日, 我都冇所謂, 但係如果表妹做埋D咁鬼鼠嘅行為去要我比, 我就100個唔ALIKE!!!
我一五一十坦坦白白同表叔講晒我要講嘅嘢, 表叔聽完都冇言, 再者我加多句: "表叔, 亞妹係咩人, 我同你都好清楚, 呢D就係死性不改囉, 佢以前係咁, 而家都係咁, 一D都冇變過!"
同表叔對話當中, 我覺得我表妹同佢老豆投訴: "亞菁(即係我)話我地屈佢請食飯!"
我表妹就係咁嘅人, 明明係佢想嘅嘢, 佢會拉晒全村人落水, 因為咁樣, 佢會覺得唔會咁突出佢自己係想屈我! 所以我亦都有同表叔講, 我一路都只係話緊亞妹一個, 我矛頭係直接對住佢, 因為佢只係想借你把口講出嚟!
下午四點幾五點, 我係FB到post左: "死性跟本就係改唔到!!! 唔好以為唔同左就係變左, 厄到人, 厄唔到我, "咭"起個屎忽想點, 我都知!" 過左一陣, 表妹send左個短信比佢家姐, 話以後食飯都唔使預佢! 而同一時間, 我都收到表妹個短信, 話唔好樣樣嘢都懶晒落佢到!
哼! 我唔明, 點解比我篤到爆晒都仲可以唔認! 仲要覆番個message話我懶晒落佢到!
今晚, 老豆入嚟我到食飯, 我講晒今日d嘢比佢知! 原本我估我老豆會話我, 話我d咁少嘅事好心就算, 出奇地, 佢冇鬧我! 因為我feel到, 老豆今次都覺得表妹有心咁做!
佢煩到老人家就最賤 law!!!! 要個老豆幾十歲出面打圓埸!! 衰格!
回覆刪除[版主回覆10/11/2011 10:59:59]佢早十年前一走了之, 佢自己成頭家散晒, 仲要個老豆同佢還唔知幾多萬嘅債佢都唔怕醜, 而家呢d嘢都只係濕碎嘢!
嘩!!!你表妹仲要扮到好委屈咁喎
回覆刪除[版主回覆10/11/2011 22:19:35]因為當時我老豆同亞媽都係到, 而且表叔仲好似醉醉地, 如果我再問落去, 我怕當時唔知會點呀!
[林林回覆10/11/2011 15:28:57]咁點解你唔當場問佢呀?你蝕咗喇
[版主回覆10/11/2011 13:04:52]係呀! 因為佢死撐咁話係佢老豆話4個吖嘛, 佢跟本就係推佢老豆出嚟擋, 所以佢係覺得佢自己冇問題架!
我講得咁明, 擺明係篤爆佢, 佢都仲可以係到做戲! but sorry, i understand her all the things!!!