係7/8月, 我借左3000蚊比表姐, 佢問我借嗰時, 就話打算分兩個月還番比我, 但係借左之後, 兩個月以嚟就一值冇影!
原本佢仲話想借多2000, 因為佢老公話借左番嚟鬆動d, 旁下身都好, 跟住就每個月還幾百喎! 而且我feel到表姐仲想我攞呢二千蚊上門比佢, 因為我覺得佢唔想嚟攞! 而我, sorry! no way! 因為當佢同我講嗰二千蚊係要嚟旁身之後, 我就更加唔想借, 所以仲想我自攞己上門? 痴交線啦, 唔會有可能囉!
其實我都唔係好過份啫, 表姐兩個月冇左影, 我而家先出聲叫佢還住千五蚊比我先! 不過我尋日同表姐講完, 佢就話原本諗住今個月還住五百先, 而家我要佢還千五, 佢就要計計數喎!
我都唔明, 點解叫人還錢都咁辛苦嘅?! 點解我要同佢解釋點解要佢還, 唔解又唔得! 好喇, 解釋完, 仲要好似有意冇意咁覺得我迫佢還! 仲要尋晚即時係fb到post 話: "開始進入難捱的日子........生活迫人呀!"
原本佢仲話想借多2000, 因為佢老公話借左番嚟鬆動d, 旁下身都好, 跟住就每個月還幾百喎! 而且我feel到表姐仲想我攞呢二千蚊上門比佢, 因為我覺得佢唔想嚟攞! 而我, sorry! no way! 因為當佢同我講嗰二千蚊係要嚟旁身之後, 我就更加唔想借, 所以仲想我自攞己上門? 痴交線啦, 唔會有可能囉!
其實我都唔係好過份啫, 表姐兩個月冇左影, 我而家先出聲叫佢還住千五蚊比我先! 不過我尋日同表姐講完, 佢就話原本諗住今個月還住五百先, 而家我要佢還千五, 佢就要計計數喎!
我都唔明, 點解叫人還錢都咁辛苦嘅?! 點解我要同佢解釋點解要佢還, 唔解又唔得! 好喇, 解釋完, 仲要好似有意冇意咁覺得我迫佢還! 仲要尋晚即時係fb到post 話: "開始進入難捱的日子........生活迫人呀!"
咁我想問, 你要用錢就好正常, 咁我要用錢就唔得架??? 我唔出聲叫你還, 你就當冇事, 我叫你還, 就話打算諗住還五百, 又話你叔仔11月結婚, 跟住又話打算等政府嗰6千到左先嚟比番晒我! 係fb post呢句嘢, 人地問你點解, 你就偏偏唔回應, 咁即係點呀, 比說話我聽呀!
你咁多fd, 我唔知點解你唔問你d fd借囉, 如果你借左錢唔還唔出聲, 我又唔信你d fd 唔問你攞番囉!
就算我真係有錢都叫你還, 都係好天公地義嘅事囉! 唔alike, 咪巴閉d一次過比番我囉! 我d錢, 唔係要嚟比你旁身架! 都交交地!!!
我都好怕比人問惜錢,唔借又唔好意思!佢唔還自己又激氣 @@
回覆刪除[版主回覆10/27/2011 10:08:40]佢本身個底花晒架喇, 我都唔想借, 但係唔借又唔得, 因為都係睇在佢個女份上!
我差啲入唔到自己個blog呀,連回覆信息打咗好多次都post唔到呀!!睇來要返我升級呀呀!你表姊真係呀,好過份,你以後咪理佢啦!
回覆刪除係呀!我11月去差唔多一個星期旅行呀!呢排都忙到半死呀!sorry,忽略咗你!
[版主回覆10/27/2011 11:27:14]你唔好傻啦, 咩忽略左我先, 大家都係亞媽, 有幾忙, 明晒啦, 心晒架!!! 再講,我都冇打比你啦, 因為我知道男仔越大越攪家, 成 day 都唔使停, 就算佢瞓左覺你都仲要做下屋企嘢啦!
不過, 話時話, 真係等你去完旅行番嚟搵次約下你先!
你地去旅行玩得開心d啦, 玩埋我嗰份呀(因為我都好想去!) !!!
你呢啲咪攞黎賤囉,仲乜借錢比佢啫,佢又唔係對你好,又已經成日利用你喇,你仲要好人到借埋錢比佢,唉!!!滕滕媽呀,$3,000夠換個熱水爐有凸喇!!!
回覆刪除[版主回覆10/27/2011 10:17:05]我都覺得自己攞嚟賤呀!!! 不過, 我次次去到嗰一刻都心軟, 都係諗睇在佢有兩個女..........
我都諗緊, 如果下一次佢又問我借, 我用咩方法去推佢, 而又推得好聽同埋, 有道理, 因為我真係唔想再借比佢, 更何況借左比佢, 都唔會講一句唔該!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
因為佢已經當係老鳳喇,借錢唔還咁無品佢都做得出,你仲要係到諗有啲咩冠冕堂皇籍口???你有無再攪錯啲呀?一句唔借咪得囉,okok一場親戚令佢好落台嘅咪同佢講,啲錢攞晒去做定期喇,聰明少少都會明啦!!!
回覆刪除[版主回覆10/27/2011 11:36:30]而家唔興做定期架, 不如我話比d股票"扎"死晒啦!
借 $ 仲要你攞上門?!?! 叫佢還 $ 仲唔惡, 叫佢去財務公司借啦! 送上門 ga!
回覆刪除[版主回覆10/27/2011 11:42:54]佢申唔到財仔, 因為佢bad list架! 所以你明唔明我點解話佢個底花吖!
就係唔興做定期,同佢咁講係等佢知難而退呀,如果你講股票,萬一個排大升,佢問你借,你咁講,佢咪會話你賺好多錢囉
回覆刪除[版主回覆10/27/2011 11:58:40]升唔一定要賣架嘛! 唔比我死之前先攞出嚟架!!!
但係你又講得好啱, 講話做定期, 等佢自己估下我究竟真係做左定期定係唔想借比佢都好呀!