2011年10月1日 星期六

無事不登三寶殿???

尋日, 有個舊同學打電話嚟, 呢個舊同學好日都唔會搵我, 而上次搵我, 係問我借錢!

尋日因為都幾忙, 所以佢打電話嚟問我可唔可以講兩句, 我就同佢講可以, 不過要快.  佢聽到我話要快, 跟住佢就話冇咩喇, 搵我吹水啫!

尋晚又打多次嚟, 不過我夜晚番到屋係, 係最唔得閑嘅時候, 所以我連電話都冇聽!

今日, 佢又打嚟, 因為要預備滕滕瞓下午覺, 所以我同佢講我要同個仔瞓覺, 一陣晏D先覆佢!

我個心已經唔知點解覺得, 佢係想搵我借錢! 無事不登三寶殿, 一搵就係咁搵我, 如果真係想吹水, 都要大家得閑先吹啦, 聽到我咁忙都再打嚟, 咁即係真吹水都有限, 所以直覺上佢係想問我借錢?!

我都唔明, 點解咁多人問我借錢??? 唔通覺得我真係好有錢咩? 如果我真係好有, 我唔使做啦! 如果我有, 我平時使乜咁慳先得架! 我自己每朝都係食一塊方包做早餐咋, 我連食個早餐都唔捨得, 只係有時可以借家E, 可以去下麥記, 一年數晒一隻手5隻手指, 5次都冇呀!

我同老公講, 話個同學打電話嚟, 佢就話, 如果我錢多, 不如擺係佢到, 費事我借晒D錢比人!

死啦, 個同學都唔知會唔會再打嚟, 我都唔知點推佢呀!

 


2 則留言:

  1. 所以呢...我鍾意whatspp比人,家下好似個個都好忙,我唔係公事,電話都唔敢打呀... 其實,你可以話滕滕要開始返學,用咗好多錢,又要同阿媽去旅行諸如此類推咗佢囉...
    [版主回覆10/03/2011 11:59:00]其實我好唔鐘意用電話send message架, 以前因為send message 唔同台要比錢, 而家有左whatsapp, 我都唔鐘意, 因為我覺得好煩!
    我未正式同嗰個同學講過電話, 因為佢次次打嚟我都真係唔係好得閑, 同埋, 我估佢應該都係問我借錢, 冇走雞, 咁我更加無奶油自投羅網架嘛!!!
    p.s. 我已經係fb到post左我好窮, 希望佢睇到而又醒目啦! 不過佢唔多上fb..........

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年10月10日 上午10:48

    想揾你笨囉!你都知道你係幾好人架啦!不過要有事先揾你,佢真係唔係當你係好朋友!如果唔係太熟嘅,你咪直接話無囉!朋友,同學之間講到錢真係唔係咁好!
    [版主回覆10/11/2011 12:41:47]其實我識d朋友全部係好耐架, 因為出左嚟做嘢, 除左係blog識左你地之外, 我都好少新朋友!

    所以呢個朋友識左好多年! 有朋友同我講, 叫我識得say no, 但係, 如果佢地問我借得又唔係多, 我真係唔識推囉, 因為如果佢真係唔掂到要開口問我借, 咁我say no的話, 咁即係表示我唔想幫佢!

    不過, 最後原來佢打嚟唔係問我借錢, 而係八人地d嘢借! 好彩! 好彩! 好彩!

    回覆刪除