舒服晒!!!
個熱水爐今年已經壞左4次, 整都整左3次, 今次唔叫師傅上嚟睇, 因為之前個師傅話我地個爐已經好老喇, 已經唔會再有parts可以換, 有得換, 可能只係d大路parts!
而且今次唔係tak唔到火咁簡單, 而係沖沖下涼會自己熄火, 再tak番就起碼要15分鐘都未必著到, 所以今次把心一橫換鬼左佢喇!
煤氣公司個師傅已經講個爐條命唔會長, 不過老公成日都覺得人地厄佢, 因為sale到我地有單開喎! 好啦, 又唔信人, 攪到個爐自動熄火, 而至嚟換爐!
tak唔到唔緊要呀, 佢自動熄火, 我就怕熄左嗰時我地唔知, 一陣攪到爆炸就死喇, 就好似個煮食爐咁, 開左冇火, 但就係到放煤氣! 我唔想咁早死呀, 我仲想生架!!!
終於, 個師傅今晚嚟左換, 終於有個安落涼可以沖喇, 唔使再怕沖沖下涼, 突然冇熱水喇!
舒服晒~!!!
今次好快手喎~~~
回覆刪除[版主回覆10/28/2011 12:18:35]好快手???? 我地已經成年前去睇過d爐架喇! 只不過嗰時個爐仲未去到整唔到, 我地拖住架咋!
而今次仲咩事咁快買左, 係因為我同我老公講: 一陣你沖涼沖到一半熄左, 你唔使指意我會幫你開番佢!
就係因為佢知道今次真係好唔掂喇, 佢先比我決定咁快去買個爐咋!
我意思係,由最後一次壞,至到你地買返部新嘅時間都好快
回覆刪除由其就快冬天,無熱水沖涼唔知點算=.=
[版主回覆10/28/2011 15:11:10]火都就嚟燒到埋身, 佢仲有得撰咩!
尤其是開始涼... 沖沖吓唔熱真係隨時病...
回覆刪除[版主回覆11/02/2011 12:19:46]好彩我有兩次係淋左水, 未加shower gel 嗰時熄火, 起碼可以包番條毛巾咋! 有次就啱啱沖乾淨晒先嚟熄, 好彩好彩!