等我UP-DATE 下滕滕D嘢先!
滕滕已經成兩個幾三個星期番學都OK喇, 佢仲同我講, (校車)EE等佢! 所以咁即係搭校車都冇問題喇, 真係好!
不過, 唔知點解佢會咁, 就係工人姐姐問佢"番學有冇食包包呀?! 有冇飲水水呀?!", 佢一定答"冇呀!", 但係我放工番到去, 都係問佢同一樣嘅問題, 佢就會答我"有呀!"
唯獨是我問佢"老師有冇同你唱歌呀?!", 佢就一定答我"冇"! 我知道老師每日一出課室都會同佢地唱"一步一步寶寶愛踏步!", 所以我真係唔係好明佢仲咩答我冇囉!
老師大約早三個星期前同講, 佢番學開始已經同同學仔爭玩具玩喇, 所以佢應該係已經進入狀態, 嚟緊應該越嚟越適應喇! 一聽到老師咁講, 我都安落左, 因為佢真係開始當自己地頭喇
直到而家, 老師都冇咩再打嚟喇, 因為我同老師講, 佢冇咩問題, 可以唔使煩住佢日日打嚟比我, 所以都好開心, 老師冇打過嚟! 唯獨係老師之前話佢, 唔係唔係忍住唔大便, 就攪到成個人冇mood玩! 而家呢, 我估連呢個問題都冇發生lu~!
仲咩佢要答"無呀"?
回覆刪除[版主回覆10/13/2011 12:20:28]可能想同我玩卦~ 實情, 就真係要問下佢喇!
係呀, 我都怕老師打黎, 因為一打黎, 就唔知我地D囝囡係學校發生乜野事! 但唔打黎, 自己又心郁郁想問下佢既學校生活點, 哈哈哈
回覆刪除