2011年10月12日 星期三

UP-DATE!


等我UP-DATE 下滕滕D嘢先!

滕滕已經成兩個幾三個星期番學都OK喇, 佢仲同我講, (校車)EE等佢!  所以咁即係搭校車都冇問題喇, 真係好!

不過, 唔知點解佢會咁, 就係工人姐姐問佢"番學有冇食包包呀?! 有冇飲水水呀?!", 佢一定答"冇呀!", 但係我放工番到去, 都係問佢同一樣嘅問題, 佢就會答我"有呀!"

唯獨是我問佢"老師有冇同你唱歌呀?!", 佢就一定答我"冇"! 我知道老師每日一出課室都會同佢地唱"一步一步寶寶愛踏步!", 所以我真係唔係好明佢仲咩答我冇囉!

老師大約早三個星期前同講, 佢番學開始已經同同學仔爭玩具玩喇, 所以佢應該係已經進入狀態, 嚟緊應該越嚟越適應喇!  一聽到老師咁講, 我都安落左, 因為佢真係開始當自己地頭喇  !

直到而家, 老師都冇咩再打嚟喇, 因為我同老師講, 佢冇咩問題, 可以唔使煩住佢日日打嚟比我, 所以都好開心, 老師冇打過嚟! 唯獨係老師之前話佢, 唔係唔係忍住唔大便, 就攪到成個人冇mood玩! 而家呢, 我估連呢個問題都冇發生lu~!

2 則留言:

  1. 仲咩佢要答"無呀"?
    [版主回覆10/13/2011 12:20:28]可能想同我玩卦~ 實情, 就真係要問下佢喇!

    回覆刪除
  2. 係呀, 我都怕老師打黎, 因為一打黎, 就唔知我地D囝囡係學校發生乜野事! 但唔打黎, 自己又心郁郁想問下佢既學校生活點, 哈哈哈

    回覆刪除