2011年10月13日 星期四

關架車咩事???

又係淘番嚟架! 都幾ok好玩吖, 切字!




不過唔係好明, 玩玩下仲咩要放係架車上面囉!




跟住, 就死都要放係架車上面玩喇! 請問關架車咩事呢???

3 則留言:

  1. haha...有位比佢入d 字粒lo
    [版主回覆10/17/2011 12:22:08]我都覺得係!

    回覆刪除
  2. 佢鍾意架車囉:p
    [版主回覆10/17/2011 12:22:38]佢架架車都鐘意架, 不過就只係得呢架係可以比佢係上面擺嘢!

    回覆刪除
  3. 係咪所有男仔都咁鐘意車車既呢
    [版主回覆10/23/2011 00:09:31]應該好多都係!

    回覆刪除