今日, 老公番工, 想番自己屋企, 連亞媽都唔要我, 因為亞媽去佛堂! 有時真係都幾down, 亞媽去佛堂都唔要我............
冇辦法, 唯有我同滕滕自己去街啦!
首先我地去左爬蟲館!
原本我地去爬蟲館, 係想睇仲大過張麻雀枱嘅龜, 不過龜真係實在太懶, 郁都唔郁, 結果滕滕就更走啦!
反而, 對呢隻嘢有興趣!
好彩隔住塊玻璃咋, 因為隻嘢申條利出嚟想lai滕滕, 幾鬼核突呀! 而且仲想咬豬仔呀!
唉~ 老公之前話想養呢隻嘢, 睇嚟我真係要極力阻止, 因為真係核突到爆!!!
去完爬蟲館, 我地就去左遊樂場! 一見到個千揪, 我就第一時間抱滕滕上去玩, 因為而家唔係個個公園都有, 所以真係好難得見到有兩個係到!
坐左上去, 推左佢兩嘢, 就開始想喊, 仲叫住話: "媽me, 好驚呀~! 我地落地地呀! 唔搖呀~!!!"
我呢個亞媽都算衰喇, 都唔係即時抱番佢落地, 仲要影多幾張相, 拍埋個video 先抱番佢落嚟!
不過小朋友真係好善忙, 眨下眼就冇事, 又去玩過!
仲要玩都唔想走! 但係唔走唔得啦, 因為玩左成粒鐘, 你就玩得好開心啫, 我就好攰喇, 更何況我個肚唔舒服喎!
都算係咁啦, 雖然唔想走, 不過講多幾次都肯走, 仲同我講: "下次玩過啦!"
我想問爬虫館係邊到黎架?
回覆刪除[吉仔MA回覆10/24/2011 16:21:11]真係好遠.....
[版主回覆10/24/2011 16:15:16]好遠架, 係屯門公園呀!
隻野...我好驚~~~
回覆刪除[版主回覆10/25/2011 10:25:04]我都覺得好核突, 尤其係隻嘢去lai 滕滕嗰下, 包括其他人都係到叫!