http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
咁曳架XD[林林回覆10/18/2011 12:28:03]佢好鍾意唱反調[版主回覆10/18/2011 12:17:42]好曵咩?! 我覺得好可愛喎~!
真係可愛到爆炸 ga!!!! ^.^[版主回覆10/18/2011 12:17:19]所以有時啜佢地十啖都唔夠呀!
咁曳架XD
回覆刪除[林林回覆10/18/2011 12:28:03]佢好鍾意唱反調
[版主回覆10/18/2011 12:17:42]好曵咩?! 我覺得好可愛喎~!
真係可愛到爆炸 ga!!!! ^.^
回覆刪除[版主回覆10/18/2011 12:17:19]所以有時啜佢地十啖都唔夠呀!