2011年10月17日 星期一

成長!


小朋友成長中, 真係好可愛, 仲要係可愛到爆炸!

滕滕講嘢, 開始越嚟越進步, 係說話當中, 真係比到我無限驚喜同野笑!

就好似係車到, 我叫佢唔可以攪手制, 佢會答番我: 跌落車車呀!

係張床到跳, 佢就答我: 跌落街呀!

今晚, 我教佢講轆轆唔係郁郁, 教極佢都係講郁郁, 佢居然笑住咁答我: 軒軒唔識呀~!

2 則留言:

  1. 咁曳架XD
    [林林回覆10/18/2011 12:28:03]佢好鍾意唱反調
    [版主回覆10/18/2011 12:17:42]好曵咩?! 我覺得好可愛喎~!

    回覆刪除
  2. 真係可愛到爆炸 ga!!!! ^.^
    [版主回覆10/18/2011 12:17:19]所以有時啜佢地十啖都唔夠呀!

    回覆刪除