2011年10月9日 星期日

你估我清唔清楚呀???!!!


我真係仲好興囉, 今朝起身仲火滾過尋晚, 因為尋晚我同表姐講, 都要有人問究竟除幾多個, 表叔先會話除4份! 表姐今朝覆我, 佢話表妹都有問佢除幾多份!

我都唔撚明, 佢亞嫲(即係我舅婆)都唔係今時今日先食生日飯, 年年都有食架啦, 點解今時今日都仲問除幾多份! 仲有, 舅婆生日係叫我嚟食生日飯, 唔係同我講一斉夾份同舅婆做生日, 咁仲咩事我要夾埋一份先! 咁係唔係佢結婚又要我夾埋一份錢呀? 都痴九線架!

再者都係嗰句, 你要我夾錢又唔同我講, 比少幾百蚊我找數, 就話除4, 都仲唔講埋我都要夾埋一份, 搵個仔過嚟比錢我! 都仲唔係身有屎, 唔敢講要我夾份?!

所以今朝, 我真係忍唔住打去鬧我表妹, 因為我真係覺得: 更硬比人屈!

我問表妹, 仲咩我要夾份都唔同我講, 冇人講比我知我要比錢, 到左收錢時先更硬扣左三百幾蚊話我要出錢! 表妹由細到大都係咁, 鐘意射波, 所以佢都第一時間答我佢唔知, 叫我直接問佢老豆!

問佢老豆, 我唔會, 因為佢老豆, 即係我表叔, 我好尊重佢, 要我請佢食飯都冇問題! 所以我同表妹講, 我而家唔係問係邊個話夾4份, 我而係要知道, 事件係邊個問"夾幾多份"嗰個人!

再問第二次, 表妹已經避唔開, 佢答我係佢問, 而我亦都好直接咁話佢: 問題係係你到, 唔關表叔事, 你問心你跟本就想我出錢, 但係又唔敢講, 做埋d咁鬼鼠嘅嘢! 你咁樣同屈我咩分別!

我識得表妹實左太耐, 我好明白佢個人係點, 唔好諗住射波比人, 就當唔係佢嘅事先得架!

呢d叫咩: 死性跟本係改唔到!

2 則留言:

  1. 咁佢點答你呀?
    [版主回覆10/11/2011 00:03:53]最尾嗰時, 佢唔出聲, 我跟住就話, 冇嘢好講, 收線啦! (我都好比面佢啦, 同佢講左收線先CUT 佢線!)

    回覆刪除
  2. 其實一場親戚,佢都咁,咁佢對啲朋友咪仲差?
    會唔會佢經濟上有問題?佢想側側膊呀
    [版主回覆10/11/2011 13:10:59]我清楚嘅佢, 係每個朋友都會食得就食(當然係人地不知情嘅情況下), 厄得就厄!

    我實在太了解佢, 佢更係想側側膊唔多覺啦! 但係佢用埋呢d咁嘅手段, 以我性格, 係唔會唔嘈囉!

    我唔知佢經濟上有冇問題, 不過佢一蒲頭, 就話佢老公成日飛(公幹), 而且過年次次都係帶埋d假嘢以為人地唔知!

    就係咁, 我先話佢死性不改之嘛! 以前死要面, 死認叻, 死"衝"爛"衝", 蒲番頭出嚟都係冇變過!

    回覆刪除