http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
真係爛晒 lu wor ! HA HA HA .............[版主回覆10/09/2011 14:46:13]個工同我夾埋, 話流血喇, 佢先比我停咋!
嘩!!!影相都咁紅...小朋友真係唔知痛,哈哈哈[版主回覆10/10/2011 10:51:19]雖然紅晒, 但係我唔係好大力啫, 而係佢唔想瞓, 所以可能真係R到有小小痛佢死都話未OK!
嘩!佢有咁嘅痴好?真係好特別,好彩我個囝只係有你所講嘅第一個痴好啫!我個囝都係要我咁搞佢,我係我個手斷咗先肯放過我!升級咗好唔慣呀![版主回覆10/11/2011 12:47:12]咪就係因為佢唔願瞓囉! 而家3個, 唔知幾時會有第4個!升左級, 好似都ok, 不過只係有d嘢冇之前咁靈活!
真係爛晒 lu wor ! HA HA HA .............
回覆刪除[版主回覆10/09/2011 14:46:13]個工同我夾埋, 話流血喇, 佢先比我停咋!
嘩!!!影相都咁紅...小朋友真係唔知痛,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆10/10/2011 10:51:19]雖然紅晒, 但係我唔係好大力啫, 而係佢唔想瞓, 所以可能真係R到有小小痛佢死都話未OK!
嘩!佢有咁嘅痴好?真係好特別,好彩我個囝只係有你所講嘅第一個痴好啫!我個囝都係要我咁搞佢,我係我個手斷咗先肯放過我!
回覆刪除升級咗好唔慣呀!
[版主回覆10/11/2011 12:47:12]咪就係因為佢唔願瞓囉! 而家3個, 唔知幾時會有第4個!
升左級, 好似都ok, 不過只係有d嘢冇之前咁靈活!