2011年10月7日 星期五

願望!

每晚臨瞓, 滕滕例牌都有3個願望要達成, 佢先可以安落咁去瞓!

R背脊就係其中一樣!



R到就嚟爛都話未OK, 你未OK啫, 我隻手OK左架喎~!!!

第二個願望, 就係剪手皮! 次次都係熄晒燈先嚟話要剪! 你玩嘢咩!!!

第三個願望, 就係有鼻屎! 又係熄晒燈先嚟專登整D鼻涕出嚟!

我知! 佢唔想瞓吖嘛! 但係唔瞓, 我又點去做私務呀!!!

3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年10月8日 晚上7:20

    真係爛晒 lu wor ! HA HA HA .............
    [版主回覆10/09/2011 14:46:13]個工同我夾埋, 話流血喇, 佢先比我停咋!

    回覆刪除
  2. 嘩!!!影相都咁紅...小朋友真係唔知痛,哈哈哈
    [版主回覆10/10/2011 10:51:19]雖然紅晒, 但係我唔係好大力啫, 而係佢唔想瞓, 所以可能真係R到有小小痛佢死都話未OK!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年10月10日 上午10:38

    嘩!佢有咁嘅痴好?真係好特別,好彩我個囝只係有你所講嘅第一個痴好啫!我個囝都係要我咁搞佢,我係我個手斷咗先肯放過我!

    升級咗好唔慣呀!
    [版主回覆10/11/2011 12:47:12]咪就係因為佢唔願瞓囉! 而家3個, 唔知幾時會有第4個!

    升左級, 好似都ok, 不過只係有d嘢冇之前咁靈活!

    回覆刪除