就滕滕開始番學, 頭嗰兩個星期我都晏左番公司, 而有次有張單要趕住出貨, 所以我夜晚send左個mail比馮小姐, 係第二朝我怕佢收唔到, 所以晨咁早9點半就已經打左兩次電話比佢! 嗰日, 我11點鐘番到公司, 佢居然未做起張生產單比我, 只係需時2/3分鐘嘅一張生產單, 佢都居然未做! 所以我就問佢: "你今朝去左玩呀?!"
呢次, 我已經好唔老嚟, 因為幾蠢/叻嘅人都會去做完公司嘢先去做私人嘢啦, 我打左兩次番去問佢有冇收到我個mail叫佢開定張生產單, 佢居然都唔得醒, 係唔係都應該做好我叫佢做嘅嘢先同人msn啦!
星期一, 又有麻煩嘢喇, 大陸廠攪到張單裝唔到貨, 而馮小姐番嚟就冇睇mail, 就係因為咁, 個客張趕單, 可能因此走唔到, 要等多6日先可以走貨!
我打比老闆, 睇下運輸上可唔可以安排到叫運輸即刻即時搵人同我地去碼頭即拖隻柜出嚟, 想係一個鐘頭內補到料! 我講晒前事後事比老闆知, 佢就打番廠比個蠢同事去攪, 轉頭, 老闆打番嚟, 佢問我: "馮小姐唔係一番嚟開電腦嘅咩?! 仲咩林生8點已經send左個mail比佢, 佢都唔知架!"
當時我第一個反應答老闆: "佢收唔到, 因為有時yahoo d mail 會幾日先到架!"(老闆唔識英文, 又唔識電腦, 係佢心目中, e-mail係即時資訊, 冇可能收唔到!) 而我, 就心中有數, 我知道馮小姐係冇check 過mail, 因為佢番嚟, 就好多時已經同人msn緊! 而收唔到mail呢樣嘢, 係絕小機會!
同老闆收左線, 我開始火火地, 因為馮小姐真係有問題! 所以我同馮小姐講: "我頭先同老闆講嗰個藉口, 老闆好似唔信我, 所以佢番嚟, 你自己同佢解釋!"
"佢番嚟, 你自己同佢解釋!" 呢句嘢, 我叮囑左馮小姐4次, 因為今次我要佢自己上枱(唔係我擺佢上, 而係要佢自己上)!
老闆同我講, 馮小姐同佢解釋嗰時, 講到口都震埋, 仲好似想喊潻, 所以老闆同我講, 叫我唔好嚇到佢咁驚喎!
我嚇佢?! 事實我覺得佢真係冇check, 既然佢唔識幾時做d咩, 做公司嘢先定做私人嘢先, 係番工時間, 做公司嘢緊要d, 定係同人msn緊要d, 咁我就要去教下佢啦!
就係咁, 馮小姐日日放工5點半都唔願走, 有一日就6點半, 有日就6點都未走! 咁我見佢唔願走, 咁我味走囉! 既然咁驚, 所以我就同佢講: "唔該下次醒小小, 唔好再比人捉痛腳啦, 番到公司就麻煩你開e-mail睇左先好同人msn喇!"
噫!!!乜佢識驚架咩?
回覆刪除[版主回覆10/13/2011 23:27:17]佢堅口震架, 因為佢請大假, 都要問下我點同老闆講, 仲要係好驚嗰下!
[林林回覆10/13/2011 12:51:47]叫佢慳啲
[版主回覆10/13/2011 12:19:41]我唔知喎, 不過老闆講番比我知, 佢同佢講嗰時口都震埋, 仲好似想喊咁喎!
我個心諗, 有冇咁誇張呀, 想喊!
唔 check mail 咁大胆?!?!? 有時補鑊, 救火就係呢 d 時間啦! 第一日出黎出野呀!!
回覆刪除[版主回覆10/13/2011 22:16:25]如果冇事就冇事囉,而家有事佢咪口都震埋囉,成40歲人都5用下個腦!
佢呀,今日放工都仲係5敢走呀!我都費事理佢,佢5走就我走!