2011年10月30日 星期日

使唔使咁多功課!!!


好辛苦!!! 點解滕滕而家只係讀N班, 就咁多功課"比我做"呀!!!

我開始覺得有壓力喇! 冇幾耐之前, 已經開始話要影D相, 比滕滕帶番學校去做咩分享, 之前話要影D杯, 碗之類, 跟住又再要影牙刷, 匙羹, 水樽, 今個星期就要影下sofa, 電視, 枱, 椅! 好彩公司有color printer 咋, 如果唔係, 下下都要出去晒, 我仲唔死比你睇呀!

上兩個星期, 就無啦啦整本咩"我的行動承諾", 要去做"實踐行動"喎! 個個星期都要mark滕滕ok 唔ok!




呢個星期, 又無啦啦整本"護齒記錄手冊", 呢本仲大獲, 要day day mark!






請問, 有冇咁多嘢攪呀?! 我明白, 學校都係想家長一同幫手, 但係原本係冇壓力嘅情況下, 有時都想偷下懶架嘛, 而家, 係強迫性嘅情況下要日日做, 咁即係想偷下都唔得啦!

唔方唔精彩喇, 而且好有壓迫感呀!!!

5 則留言:

  1. 真係好多野 wor~
    你今年報左幾多間幼稚園呀? 會唔會轉?
    [版主回覆10/31/2011 11:46:32]我今年只係報我樓下嗰間咋, 如果唔得, 就繼續係啟思囉!

    其他嗰d我又唔知好唔好, 只係知我樓下嗰間好多西人老師, 淨係呢個point, 我都流晒口水喇!

    回覆刪除
  2. 係咪間間幼稚園都係咁架?
    [版主回覆11/01/2011 12:59:25]我冇問人呀, 我唔知喎.............

    回覆刪除
  3. 我都聽孖女媽咪講過, d功課係考d大人.....
    [版主回覆11/02/2011 12:24:03]咁都唔使咁快比功課我地做嘛! 我比滕滕讀N班, 都係想佢番學校玩, 唔想係屋企九流流架咋!

    回覆刪除
  4. 咪係囉! 鬼咁多嘢攪. 我得閒D又要走去借書做閱讀報告, N班已經咁辛苦, 幾時先去到小學呀!?
    [版主回覆11/02/2011 22:54:35]你唔好嚇我喎, 要去借書做閱讀報告!!! 真誇張!!!

    回覆刪除
  5. 村姑 C 9 仔 *.*2011年11月2日 凌晨2:38

    我依家果間屋村幼稚園, 無野做。咁耐只係要搵張阿仔 bb 相炸。唔到級數, 有唔同要求 ga!
    [版主回覆11/02/2011 22:55:44]我而家開始明白, 佢地番學, 唔淨只只係佢地學囉, 我地都要一斉同步呀!

    回覆刪除