2011年10月16日 星期日

無聊生活!

今日, 我又懶唔煮飯喇, 同滕滕又去左麥當當到食!

隻豬仔, 今次差唔多成個包可以食晒! 不過其實我估佢係可以架, 不過見到杯栗米, 再加埋杯朱古力, 佢考慮唔食晒個包囉!










小朋友真係咁鐘意去麥當當咩??? 上次食完一次, 今次再講佢就已經即答我好呀!

2 則留言:

  1. 係囉,我都唔明白點解咁鍾意麥當當
    [版主回覆10/18/2011 12:21:32]可能佢地日日對住d飯好悶都唔定, 唔似我地咁, lunch可以出去食下其他嘢!

    回覆刪除
  2. m記落左藥...!! 哈哈

    回覆刪除