http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
係囉,我都唔明白點解咁鍾意麥當當[版主回覆10/18/2011 12:21:32]可能佢地日日對住d飯好悶都唔定, 唔似我地咁, lunch可以出去食下其他嘢!
m記落左藥...!! 哈哈
係囉,我都唔明白點解咁鍾意麥當當
回覆刪除[版主回覆10/18/2011 12:21:32]可能佢地日日對住d飯好悶都唔定, 唔似我地咁, lunch可以出去食下其他嘢!
m記落左藥...!! 哈哈
回覆刪除