http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
仲乜人地生日要去你屋企慶祝?XD[版主回覆10/10/2011 10:49:30]都夾過幾次出去食飯, 不過時間夾唔到, 同埋, 滕滕9月開學, 大部份平日時間我都冇咩出去! 所以佢地入嚟, 係最好架啦! 玩都玩得放d啦!
仲乜人地生日要去你屋企慶祝?XD
回覆刪除[版主回覆10/10/2011 10:49:30]都夾過幾次出去食飯, 不過時間夾唔到, 同埋, 滕滕9月開學, 大部份平日時間我都冇咩出去! 所以佢地入嚟, 係最好架啦! 玩都玩得放d啦!