2011年10月7日 星期五

Happy Birthday to San!

今日契妹入嚟食飯, 同佢慶祝佢9月生日!  9月.........而家先嚟同佢慶, 唔知佢有冇嬲呢~








話就話契妹生日, 但係似係滕滕生日多D囉~ 叫契妹合埋眼許願, 佢又合埋一份! 契妹未吹CANDLE, 佢又吹左先! 呢隻豬仔, 真係傻得可愛!

1 則留言:

  1. 仲乜人地生日要去你屋企慶祝?XD
    [版主回覆10/10/2011 10:49:30]都夾過幾次出去食飯, 不過時間夾唔到, 同埋, 滕滕9月開學, 大部份平日時間我都冇咩出去! 所以佢地入嚟, 係最好架啦! 玩都玩得放d啦!

    回覆刪除