我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2011年10月24日 星期一
係邊到嚟架!
今晚一番到屋企, 工人同我講, 佢整左出嚟! 我望一望............
咩人嚟架!!! 點解可以曵得咁交關架!!!
當然之後更係唔少得又比人罰企扭耳仔! 今次足足罰左半個鐘!
1 則留言:
林林
2011年10月24日 下午6:48
好彩無電親呀
[版主回覆10/25/2011 10:26:08]咪就係囉!!! 所以今次唔罰佢甘嘅都唔掂呀!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
好彩無電親呀
回覆刪除[版主回覆10/25/2011 10:26:08]咪就係囉!!! 所以今次唔罰佢甘嘅都唔掂呀!