2011年10月24日 星期一

係邊到嚟架!

今晚一番到屋企, 工人同我講, 佢整左出嚟! 我望一望............








咩人嚟架!!! 點解可以曵得咁交關架!!!

當然之後更係唔少得又比人罰企扭耳仔! 今次足足罰左半個鐘!


1 則留言:

  1. 好彩無電親呀
    [版主回覆10/25/2011 10:26:08]咪就係囉!!! 所以今次唔罰佢甘嘅都唔掂呀!

    回覆刪除