尋日表姐收到個message 係表妹比佢, 佢話以後食飯唔使預佢, 咁即係有佢冇我, 有我冇佢啦!
所以今日無啦啦心血來潮, 係FB到發現左, 表妹DEL左我!
其實我有D開心佢DEL左我, 因為咁樣即係代表佢好興! 而且仲興過我, 可能原因係因為我打佢小完佢仲send message 話佢, 篤爆佢之餘, 仲要矛頭指向佢!
表姐話我好火, 係, 無錯我係好火, 不過我都係講事實! 我係有話直說, 尤其係對住表妹呢d人格咁有問題嘅人!
講埋今日, 我唔再講, 因為都幾鬼煩, 我亦都唔想興足咁多日!
絕交!!!
回覆刪除[版主回覆10/12/2011 15:20:24]可能要等多幾十年佢先知錯..........
又或者死嗰日都唔會認呀!
[林林回覆10/12/2011 11:49:07]知錯就唔會咁對你啦
[版主回覆10/12/2011 11:18:33]我都唔希罕同佢FD, 因為我跟本已經係睇唔起佢, 而且佢人格已經破產, 由佢出番嚟蒲頭之後, 我都冇諗過會同佢FD番, 除非佢知錯!