呢個客, 係老闆做模個fd介紹! 嘩~!!! 煩撚到吖!
自從上個星期開始有單來往之後, 佢好似當左我係佢staff 咁, 隔晚就打電話嚟! 係隔晚, 唔係隔日!!!
容許我叫呢個客做撚樣! 呢個撚樣, 見到我地其中一個產品咁平, 先同我地落單! 落左單, 就開始彈我地呢個產品喇! 都講明係平, 所以要求唔好咁高先得架! 但係呢個撚樣, 又要平又要靚又要快!
一開初已經話左比佢知, 如果佢唔接受我地existing 嘅stock, 我地要重申做過比佢, 就要調慢d部機去啤過, 已經話左比佢知要10日!
講左10日比佢知, 惡夢就開始!!! 佢隔晚就打嚟, 係咁講講講, 講嚟講去都話我地個產品質量唔夠好(真係好撚想問佢, 唔夠好就咪7落單啦!), 講完質量又話要我地快d(真係又好想講, 快過你條命好唔好?!)! 答10次都係答, 如果啤快d, 就唔會係你個要求!
呢條撚樣, 尋晚又打電話嚟(尋日係8号風球), 不過我沖緊涼, 滕滕接左電話! 隔左半個鐘, 佢又打嚟, 又問我"夜晚打比你OK架呵~"! 真係想話佢痴交線都唔得, 唔通我答你唔得咩, 都忽忽地!!! 一講, 又講左成15分鐘!
今朝又打嚟, 由呢一刻開始, 我真真正正覺得佢真係好撚煩! 因為打嚟, 又係問, 幾時交貨, 次次打嚟都有問幾時交貨! 亞哥, 你冇撚嘢吓嘛! 日日都一路咁啤住, 都話左比你知每日啤幾多數量架啦, 你成日問住都係咁計, 唔通數量會DOUBLE左咩?????????
上個星期已經去睇左廠一次, 今日下午, 佢又SEND MAIL過嚟, 又話去睇多一次生產!
我好驚囉! 我真係好驚佢痴撚線到有單比我地就晚晚打嚟比我囉!!! 亞哥, 你都知我要湊仔架啦, 你係辦公時間打嚟唔得嘅咩, 仲乜叉嘢要夜晚打嚟呀??????????? 你有病, 但我唔係囉!!!
沒有留言:
張貼留言