2011年9月17日 星期六

男朋友~

而家每晚瞓覺, 滕滕都幾鬼"苛個" , 因為佢一定話: "媽me攬住! 媽me攬住!"


佢唔係要我攬住佢, 係佢要欖住我呀! 佢好似一個男朋友嘅角色咁, 用佢細而有力嘅臂彎從我後面, 去攬住我條頸! 而我呢, 就好似一個女朋友仔咁, 依偎住佢個細小駁頭到! 而係呢個moment, 我都會不停係咁索滕滕身上嗰"boom 隨", 仲有時索索下, 我地又會kiss一啖!


滕滕呢個舉動, 係無啦啦由某一日開始, 而係嗰一日開始左之後, 佢好多時唔准許我背住佢瞓, 因為佢覺得我背住佢瞓, 就係代表我唔鐘意佢, 所以而家迫住要面對面, 咁自始之後, 我就唔可以靜雞雞背住佢玩手機喇!!!


 


3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年9月17日 清晨7:47

    爸爸有無呷醋呢?
    [版主回覆09/19/2011 11:27:00]佢更係冇啦, 佢而家要仔唔要乸呀, 成日就錫住個仔!!!

    回覆刪除
  2. 咁快識做男朋友,點算呀,大個冧死女啦
    [版主回覆09/19/2011 12:47:00]我都頂佢唔順, 佢有時真係好鬼死嗲!

    回覆刪除
  3. ha ha ha......  我係問爸爸有無呷醋, 滕滕對你咁痴纏, 無對佢呀?
    [版主回覆09/19/2011 14:23:00]如果佢同個仔瞓, 佢就成日叫個仔攬住佢囉, 跟住我又玩滕滕, 又叫佢攬住我囉! 不過因為佢都會耐唔耐咀個仔, 所以個仔有時都痴佢嘅! 再講, 佢呷都呷唔嚟啦, 自己知自己事, 佢又唔係會成日同個仔一斉玩!

    回覆刪除