2011年9月23日 星期五

成長!

成日都好期待, 因為逢星期五有手冊睇, 睇老師平分& comment!

今個星期, 滕滕多左兩個good, 就係"注意個人衛生" & "參加集體活動"喇!

同埋, 老師comment 滕滕: 茶點後能夠自行收拾自己餐具和餐墊, 值得讚賞!

好開心唔係因為老師比左兩個good同埋讚佢, 而且我feel到滕滕已經適應學校生活喇!

而且, 同滕滕講"搭van van"時, 佢開始同我講"E E"(校車個保母), 所以我覺得佢已經唔多抗拒搭van van喇!

我今朝因為要去睇牙, 所以可以送滕滕去搭van van, 但係去到等van van 嗰時, 滕滕就開始扁咀, 仲有d想喊潻! 我見佢咁, 就同佢傾下計啦, 又同佢講"軒軒, I love u!" 不過, 佢聽到我同佢講 I love u 之後, 就好似仲淒涼, 有小小眼濕濕咁同我講番 "媽me, I love u" 喇!

唔知係唔係知道因為就嚟要離開我上校車, 好似好唔捨得咁, 所以就開始想喊! 不過, 為左唔想佢真係喊出嚟, 我就叫佢笑啦! 佢聽到我咁叫佢, 就比一個好免強嘅笑容我喇!

睇見佢真係唔知好笑定係覺得佢好似好慘咁, 不過佢嘅免強笑容, 真係好好笑囉, 我今日每次諗番起, 都忍唔住笑左出嚟呀 !!!


1 則留言:

  1. 適應左就好啦!
    [版主回覆09/26/2011 11:55:00]都算係啦!

    回覆刪除