2011年9月18日 星期日

發生咩事???

今日同表姐去完飲茶, 再上去表姐屋企玩, 玩到成四點先番屋企!

我都唔明, 去襯邊個屋企, 滕滕見到有吸塵機, 就會起勢咁吸, 吸完一大輪過一陣又會再吸!

其實我使乜咁煩啫, 去TOYS R US到買個小朋友吸塵機比佢係屋企玩, 咁我就唔使成日擔心佢係屋企攪攪震啦!

唔知仲咩事, 老公尋晚番通宵, 我地番到屋企老公先醒, 平時都係咁架啦, 唔知點解滕滕今日痴左痴唔願比佢老豆番工!

個老豆不停咁錫佢仲冇反抗, ENJOY到爆!


3 則留言:

  1. 點解要係地下錫@@
    [版主回覆09/19/2011 12:53:00]因為佢要佢老豆抱佢, 佢老豆想抱不過豬仔就懶係地下, 咁佢老豆抱極佢都係懶地, 咁咪索性尤佢瞓係地下囉~

    回覆刪除
  2. 有時真係唔明佢哋點諗...c6有幾可掂下熙熙呀, 上個禮拜係M記食完早餐, 居然喊住唔捨得佢老豆呀
    [版主回覆09/19/2011 15:52:00]我成日都講啦, 呢個世界係唔公平架!!!

    回覆刪除
  3. wah 佢高大左好多
    [版主回覆09/21/2011 14:39:00]我都覺得係, 而家都唔係bb嚟嘅, 手長腳長, 重到死!

    回覆刪除