2011年9月14日 星期三

快d就好喇!

今朝同滕滕番學, 都未到學校, 仲有幾步路, 佢就已經喊喇, 死都要我抱!


咁好啦, 入到學校咪放抵佢囉, 佢就死都唔肯, 入到班房, 就喊住嚟問老師係邊! 哈哈, 真係笑死我, 喊住都問老師係邊, 咁即係老師都幾重要吖! 但係, 當我過手比老師嗰時, 滕滕就喊得仲淒慘, 好似唔好要我留係鬼地方呀咁!


我搵次真係要問下亞媽, 我以前番學係唔係咁樣先?!


 


3 則留言:

  1. 但係之前都好地地架,仲乜會忽然之間會喊得咁淒慘?
    [版主回覆09/15/2011 10:50:00]我都唔係好明..........如果可以知的話, 我都想解開佢!

    回覆刪除
  2. 係咪身邊有小朋友係咁,佢就學咗呀
    [版主回覆09/15/2011 11:18:00]佢地而家明白好多嘢架喇, 滕滕成日都講: "望住, 笑!", 咁即係知道影相要望住個相機啦, 咁佢係嗰一刻唔想影, 咪唔望囉! 所以有d嘢佢地明白個原理, 就唔使學架喇!

    回覆刪除
  3. 你係咪覆錯post?哈哈哈
    [版主回覆09/15/2011 14:04:00], 係呀!!!!!!

    回覆刪除