2011年9月21日 星期三

私人嘅!

晚晚洗完頭, 滕滕會第一時間話: 媽me吹頭呢~!


呢住見我行入房, 佢就一定跟住嚟, 因為又有得攪攪震喇!









明明個頭5-10分鐘就攪掂, 比佢攪住晒, 15分鐘都仲未得!


不過, 有時又覺得佢好可愛, 因為佢吹下我又吹下自己, 一時又專登吹到我死, 一時又學下我咁幫我揚下d頭髮!


所以其實我隻豬仔乖嗰時, 真係好得意好可愛架!


1 則留言:

  1. 媽媽寫呢篇BLOG 都知道你好甜心呀! 哈哈哈哈!
    [版主回覆09/22/2011 16:58:00]佢日日都話要幫我吹頭, 有時諗下都覺得好開心架!

    回覆刪除