http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
晚晚洗完頭, 滕滕會第一時間話: 媽me吹頭呢~!
呢住見我行入房, 佢就一定跟住嚟, 因為又有得攪攪震喇!
明明個頭5-10分鐘就攪掂, 比佢攪住晒, 15分鐘都仲未得!
不過, 有時又覺得佢好可愛, 因為佢吹下我又吹下自己, 一時又專登吹到我死, 一時又學下我咁幫我揚下d頭髮!
所以其實我隻豬仔乖嗰時, 真係好得意好可愛架!
媽媽寫呢篇BLOG 都知道你好甜心呀! 哈哈哈哈![版主回覆09/22/2011 16:58:00]佢日日都話要幫我吹頭, 有時諗下都覺得好開心架!
媽媽寫呢篇BLOG 都知道你好甜心呀! 哈哈哈哈!
回覆刪除[版主回覆09/22/2011 16:58:00]佢日日都話要幫我吹頭, 有時諗下都覺得好開心架!