http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
有時d嘢真係好邪, 唔好講笑!
我星期六下午去買左衣紙, 入黑之後7點幾就落樓下對出個三叉路口到燒, 燒完d衣紙, 滕滕尋晚就冇發惡夢夢醒, 只係有兩三次個身扎一扎但係都冇起身, 又冇喊!
不過, 都要耐唔耐起身摸下佢, 因為星期五嗰日發燒, 啱啱今日先冇食退燒藥咋!
今晚, 唔知會點? 希望滕滕都乖乖地啦, 因為聽日番學喇!
呢 d 野真係唔到你唔信 ~ 依家無野就好喇!!![版主回覆09/14/2011 11:00:00]唔講你唔知, 舊年已經燒過一次架喇, 唔係要年年燒嘛??? 大吉利是咩!!!
你...天主教架喎!!![版主回覆09/15/2011 10:40:00]已經有人問過我啦! 不過, 有時有d嘢用盡方法都解決唔到, 就點都會去試一下喇, 更何況又有時有d嘢, 真係唔知點解係咁邪定係咁橋囉~
你搵你老公攪吖嘛[版主回覆09/15/2011 10:51:00]佢有一斉呀! 不過如佢叫佢一個去, 佢就睬我都傻囉!
咁叫佢落手燒,唔好你燒囉,最重要係,佢有無宗教信仰先?[版主回覆09/15/2011 11:19:00]佢冇! 不過算啦, 我都整左喇! 但係我個朋友都話我架, 又信天主又走去燒嘢!
呢 d 野真係唔到你唔信 ~
回覆刪除依家無野就好喇!!!
[版主回覆09/14/2011 11:00:00]唔講你唔知, 舊年已經燒過一次架喇, 唔係要年年燒嘛??? 大吉利是咩!!!
你...天主教架喎!!!
回覆刪除[版主回覆09/15/2011 10:40:00]已經有人問過我啦! 不過, 有時有d嘢用盡方法都解決唔到, 就點都會去試一下喇, 更何況又有時有d嘢, 真係唔知點解係咁邪定係咁橋囉~
你搵你老公攪吖嘛
回覆刪除[版主回覆09/15/2011 10:51:00]佢有一斉呀! 不過如佢叫佢一個去, 佢就睬我都傻囉!
咁叫佢落手燒,唔好你燒囉,最重要係,佢有無宗教信仰先?
回覆刪除[版主回覆09/15/2011 11:19:00]佢冇! 不過算啦, 我都整左喇! 但係我個朋友都話我架, 又信天主又走去燒嘢!