尋晚, 已經係第三晚, 係第三晚連續咁不停成晚發惡夢!
好堅! 發完一個又接住一個, 不停咁發, 晚晚由12點左右開始到3/4點先發完!
佢发完一個惡夢之後,就會指住個房門又要出又要入,另外一個就吾知仲乜,要企係到大喊,再另外一個就係咁坐係到喊,另外一個反晒腰係到发癫,再另外一個就指住牆話叫牆比奶奶佢,有次就問個柜攞奶奶,而有次仲係咁推開我叫我走, 總之個個新鮮就個個奇,次次都堅癲喊完一大餐之後就自己話覺豬跟住就即訓番!
我尋晚見到佢咁, 我都有小小驚, 仲咩事會咁呢,?好似對住D空氣係到講嘢發癲?! 而我又唔明滕滕講乜, 仲乜都幫唔到佢!
我諗佢只係坐校車嚇親, 食保嬰單得唔得呢?
回覆刪除[版主回覆09/12/2011 11:42:00]之前佢有小小鼻水, 我係D奶到加左保嬰單, 佢一飲就即係望住我話: "A, 唔同左嘅?" 飲左一半就唔肯飲喇!
想再厄佢都幾難!
保嬰單 d 味真係好勁!! 大人都未必頂得順。 我個仔每次都要 "灌" 佢飲。 不過, 老人家話嚇親既話保嬰單好得 wor。
回覆刪除[版主回覆09/12/2011 12:40:00]佢之前仲係一嚿飯嗰時都冇嘢, 而家, 你想搵佢苯都幾難!
好! 等我下次又試下灌佢先(不過滕滕好大力架!!!)
係咪已經同你一齊瞓架喇?
回覆刪除[版主回覆09/12/2011 12:40:00]已經一斉瞓架喇!
食珍珠未,保嬰單吖
回覆刪除[版主回覆09/15/2011 14:07:00]佢食緊西藥, 唔食得呢d中藥住呀~