今日滕滕唔使叫, 就自己彈起身番學喇! 呢樣嘢真係似我架 , 唔似佢老豆咁, 叫十次都唔起身!!!
一路出門口, 我都有同滕滕講話佢一陣自己搭van van番學, 媽me就番工, 姐姐就去買餸, 有一兩次佢都答我唔好, 要一斉搭van van!
豬仔, 你估我唔想同你一斉搭van van番學咩, 我夠好想啦, 不過唔可以架, 你要開始自立喇!
一上左車, 佢知我唔會上之後, 佢就開始喊, 不過我估只係喊左一兩聲, 因為後嚟老師同我講, 佢番到學校都冇見佢喊喇!
因為滕滕有小小鼻水, 星期六&日食左d鼻水藥有小小肚痾, 所以我十二點幾打去學校, 叫老師call back番我, 我想睇下豬仔有冇lai c c!
老師真攪笑, 佢見滕滕條片片爆晒, 就同佢除左片片, 等一陣姐姐嚟先同佢著番, 點不知滕滕就係呢個時候, 唔出聲靜靜地發功喇! 老師問我, 佢係唔係尋日冇痾過喎, 因為佢冇著片, 一粒一粒咁跌晒落地下, 仲要痾得都幾多下 ! oh sorry, 我同老師講滕滕係咁上下時間就大架喇, 食完茶點, d腸郁嘛, 我跟住個心諗, 你聽日醒目啦, 唔好無啦啦同佢除片喇
!
老師見佢痾左, 就即刻同佢去男孩子個廁所, 不過一入去, 又係話好驚要走, 跟住仲大喊, 足足喊左成粒鐘, 不停咁話要媽me, 要番屋企! 最後老師要比件餅佢食, 佢先肯收聲! 老師同我講, 原來佢都幾餵食架喎, 比左包餅佢食, 就收左聲喇! 唉~ 今日先正式第一日番學, 你隻豬仔就送左咁多金粒比老師, 仲要比老師知道你餵食, 你話你幾鬼唔掂吖 !
老師同我講, 後嚟去小便時, 因為見男孩子個廁所好多學生, 所以佢就帶晒咁多個入女孩子個廁所到, 而呢次, 滕滕反而冇話驚喇! 我問老師: "係唔係女仔廁所個牆上面冇咁多公仔畫左係到呀? 因為豬仔次次一入去男廁, 見到牆上面d公仔就叫住要走, 係咁話驚喇!" 老師答我:係呀! 女仔真係冇咁多公仔架!
死啦, 係唔係滕滕見到d咩呀! 唔可能下下都去女廁架嘛! 我同個fd講左呢個情況, 我個fd話, 如果遲d都係咁, 就轉學校喇!
即係咁,不如你問下個老師,可唔可以將男厠嘅公仔用白紙遮住佢吖
回覆刪除[版主回覆09/06/2011 15:26:00]唔得呀, 因為成個男孩子廁所都係架, 點遮啫~
場面應該好震撼 ee & 老師應該實記得滕滕
回覆刪除[版主回覆09/06/2011 15:27:00]好震撼啦, 老師話佢痾得都幾多下! 我都唔好意思同老師講, 佢日日都有得痾, 佢有得痾係因為佢食得多囉
頂!!叫老師諗辦法啦
回覆刪除[版主回覆09/07/2011 12:17:00]老師都好似冇乜計, 因為我估由古至今都冇小朋友好似滕滕咁唔肯去廁所猛咁話驚囉~!
妳係咪同個仔一樣, 食完野 , 條腸郁, 就要屙屎屎架啦.........
回覆刪除[版主回覆09/08/2011 11:23:00]你點知架 , 我真係食完嘢就要痾架喇 !