2011年9月27日 星期二

進步!

豬仔番左學之後, 第二件事有進步嘅就係自己食飯喇!


之前, 豬仔只係限於對住我同老公先會自己食, 而對住個工人就會比姐姐餵, 原因係因為姐姐覺得佢食的慢, 所以就直接餵佢, 唔等佢自己食!


呢個問題, 我已經話過個工人, 話完之後, 比滕滕食左幾次之後, 又再餵佢, 真係激到你反眼囉!


不過, 可能番左學, 滕滕覺得要自己做, 所以開始漸漸就要求自己食, 唔比姐姐餵!




希望呢個境況會keep 住啦, 因為我跟本就唔想因為個工人想快d而直接去餵滕滕!!!


沒有留言:

張貼留言